וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "זה היה ערב מחורבן"

מאמן דורטמונד מתוסכל אחרי ההפסד 2:1 לשאלקה בדרבי. פרמן: "היו לי דמעות". רובן: "קלן החנתה את האוטובוס בהגנה"

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
מתוסכל מאוד. קלופ/GettyImages

שאלקה, שלא ניצחה העונה עד יום שלישי האחרון, רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, ועוד איזה ניצחון זה היה. הרויאל בלוז גברו 1:2 על בורוסיה דורטמונד ברבירדרבי הטעון, בזכות שערים של שני הקמרונים - ג'ואל מאטיפ ואריק צ'ופו מוטינג. אפריקאי נוסף, של דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג רק צימק. שאלקה ניצחה בדרבי ה-145 אי פעם וחגגה בענק בסיום. בדורטמונד, מטבע הדברים, היו מאוכזבים מאוד.

"ההרגשה חרא הערב", הודה מאמן דורטמונד יורגן קלופ בכנות, "מי שסופג שערים כמו שאנחנו קיבלנו, יתקשה מאוד לנצח. שני השערים שספגנו השפיעו על המשחק בצורה דרמטית. אני מסתכל על הסטטיסטיקה ורואה שאנחנו מובילים בכל התחומים, פרט לתחום שחשוב באמת וזה בגלל שאפשרנו לשאלקה לכבוש שני שערים מוקדמים.

"ההתחלה שלנו העונה היא הכל פרט להתחלה טובה. יש לנו בעיות שונות שלא אמורות לעניין אף אחד, אבל אנחנו מתמודדים איתן מדי יום. בלי קשר לכך, היינו יכולים לנצח במשחק היום. אני יכול להיות גאה בכך שעשינו הכל ונתנו הכל. הפסדנו במשחק שיכולנו לנצח בו וזה מתסכל. אנחנו צריכים להסיק את המסקנות הנכונות. אנחנו לא בשיא הכושר וכך מרבית השחקנים שלנו. אנחנו עכשיו חייבים לאסוף את עצמנו ולהילחם בחזרה. אני מאמין בדבר אחד: אנחנו נחזור. זה אולי ייקח קצת זמן, אבל אנחנו נחזור".

בצד השני, כמובן היו מרוצים מאוד, אפילו באופוריה. רלף פרמן, שוער שאלקה שחגג יום הולדת 26 עם ניצחון מתוק בדרבי, אמר: "זה היה יום מרגש מאוד עבורי. אני חייב להודות שהיו לי דמעות בעיניים אחרי שריקת הסיום. אני לא יודע אם זו הייתה מתנה מאלוהים שיום ההולדת שלי נפל על הדרבי. לחגוג ניצחון בדרבי כך מול הקהל הביתי שלך זה מדהים".

קלאס יאן הונטלאר אמר: "האווירה הייתה מדהימה, היה קרב אדיר, זה מסוג המשחקים הכי טובים שיכולים להיות. היינו דומיננטים מאוד מההתחלה, היינו אגרסיבים יותר וכבשנו את שני השערים. דורטמונד הייתה טובה יותר במחצית השנייה. השקענו הרבה מאוד תשוקה ואגרסיביות כדי להבטיח את הניצחון הזה".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
"אנחנו מתרגשים מאוד מניצחון החוץ הראשון שלנו העונה". גווארדיולה/GettyImages

באיירן מינכן רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות עם 0:2 בחוץ מול קלן. מריו גצה כבש שער שלישי בתוך ארבעה ימים והדאבליסטית נהנתה משער עצמי כדי לכבוש את השני ולהכריע את התוצאה. זה היה ניצחון החוץ הראשון של באיירן העונה, אחרי 1:1 מול שאלקה ו-0:0 מול המבורג בשני משחקי החוץ האחרונים. צ'אבי אלונסו נגע בכדור 204 פעמים במשחק ומסר 196 כדורים ודייק ב-90 אחוזים מהמסירות. השיא הקודם היה של חברו הספרדי של צ'אבי אלונסו לקבוצה, טיאגו אלקנטרה, שנגע בכדור 185 פעמים במשחק בעונה שעברה.

"אנחנו מתרגשים מאוד מניצחון החוץ הראשון שלנו העונה", אמר פפ גווארדיולה, "זה לא היה משחק קל, כי קלן הייתה מאורגנת מאוד. שלטנו במשחק, לא איבדנו ריכוז והצלחנו להתמודד עם המתפרצות שלהם. נישן כאן הלילה ומחר נצא למוסקבה".

אריאן רובן, שחזר להרכב ב-0:4 מול פאדרבורן במהלך השבוע לאחר פציעה: "קלן הגנה עמוק מאוד, החנתה את האוטובוס ברחבה ורק יצאה למתפרצות. הם לא ניסו לצאת אלינו וזה הקשה עלינו. כל הקרדיט לקבוצה. שמרנו על קור רוח ונתנו לכדור לעשות את העבודה, יצרנו מספיק מצבים והגיע לנו לנצח".

צ'אבי אלונסו הוסיף: "היה משחק קשה. קלן התגוננה היטב והיינו צריכים להיות סבלניים מאוד. כבשנו ראשונים, אבל היה משחק קשה מההתחלה ועד הסוף. היה הרבה פחות בעייתי אחרי שכבשנו את השער השני. היינו נחושים להשיג ניצחון חוץ ראשון וזה היה חשוב. נתחיל לחשוב עכשיו על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully