וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריקה: "למסי יש מגע קסם", אנצ'לוטי שיבח את בנזמה

הפרעוש חצה את רף ה-400 שערים עם עוד צמד, מאמנו: "אני נהנה לראות אותו". אנצ'לוטי: "לקסיאס היה משחק טוב מאוד"

המחזור השישי בליגה הספרדית נמשך אמש (שבת) עם משחקיהן של שלוש הגדולות ולא סיפק הפתעות. רונאלדו המשיך את כושר הכיבוש המטורף שלו ב-0:2 של ריאל מדריד בחוץ על ויאריאל. מסי התקרב לשיא ההבקעות בליגה הספרדית עם צמד ב-0:6 הקליל של ברצלונה על גרנאדה החלשה ואילו אתלטיקו מדריד הרשימה עם 0:4 גדול על סביליה שהייתה בלתי מנוצחת ערב המחזור.

סטטוס קוו בצמרת: ריאל, ברצלונה ואתלטיקו חגגו

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
יחס שערים של 0:17 ומקום ראשון. לואיס אנריקה/AP

מספרי השבת

* שערו הראשון של מסי היה ה-400 שלו בקריירה וה-200 שכבש בקאמפ נואו. בסך הכל יש לו כעת 359 שערים במדי בארסה ועוד 42 בנבחרת ארגנטינה.

* 331 מאותם שערים הגיעו מרגלו השמאלית של הפרעוש, 53 נוספים ברגל ימין, 15 בנגיחות, אחד נוסף עם החזה ועוד אחד עם היד.

* 347 מהשערים נכבשו מתוך הרחבה, ורק 54 מחוצה לה.

* 76 מהשערים נכבשו ממצבים נייחים.

* הקבוצות מולן מסי הכי אוהב לכבוש הן שתי הנציגות הבכירות של מדריד: ריאל ספגה ממנו 21 פעמים, ואתלטיקו 20.

* ונעבור לרונאלדו. הפורטוגלי עומד כעת על 187 שערי ליגה, והוא חלף על פני קרלוס סנטיאנה בדרך למקום שלישי ברשימת כובשי הליגה של ריאל בכל הזמנים. השניים היחידים שעוד מקדימים אותו הם ראול (228) ואלפרדו די סטפנו (216).

* שערו של רונאלדו אתמול היה העשירי שלו, אחרי שמעולם לא הגיע ליותר משבעה שערים בששת המחזורים הראשונים של אף עונה, בפרמיירליג או בלה ליגה.

* השחקן האחרון בליגה הספרדית שרשם 10 שערים אחרי 6 מחזורים היה פאחיניו ב-1954.

* אחרי אתמול רשימת המבשלים לרונאלדו במדי ריאל נראית כך: מסוט אוזיל עדיין מוביל עם 27, קארים בנזמה עלה ל-24, ואנחל די מריה שלישי עם 21.

* איקר קסיאס רשם את ניצחון הליגה ה-313 שלו, וחלף על פני סאנצ'יס בדרך למקום השלישי ברשימת כל הזמנים.

* לוקה מודריץ' חגג את שערו השביעי במדי ריאל מדריד, כולם הגיעו מחוץ לרחבה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
לא מפסיק להבקיע. רונאלדו/AP

אחרי פתיחת עונה חלשה במיוחד, ריאל מדריד ממשיכה בקצב הניצחונות שלה כשבניגוד למשחקים קודמים, הפעם היא גם לא ספגה. קרלו אנצ'לוטי סיכם את המשחק: "זה ניצחון חשוב מאוד מול קבוצה חזקה מאוד. הגענו למשחק הזה בגישה טובה והפעם גם לא ספגנו".

המאמן החזיר להרכב את בנזמה וקסיאס שלא שיחקו ב-1:5 על אלצ'ה במחזור הקודם ושיבח את הצרפתי: "המפתח לניצחון הזה היה השער השני ולקארים יש בו חלק גדול עם המסירה לרונאלדו. למרות שהוא לא כבש היה לו משחק טוב מאוד, לפעמים עדיף למסור מאשר לכבוש". על קסיאס: "היה לו משחק טוב מאוד כמו לכולם. הוא שמר על שער נקי וזה מצוין".

מסי עם ניימאר שחקני ברצלונה (בתמונה הקטנה לחתוך את השמאלי). GettyImages
השיתוף פעולה ביניהם עובד נהדר. מסי וניימאר/GettyImages

אחרי ה-0:0 שלה מול מלאגה במחזור אמצע השבוע, ברצלונה חזרה בסטייל למסלול הניצחונות ואחרי שישה משחקים היא עדיין שומרת על מאזן נקי מספיגות. ליאונל מסי עבר את רף ה-400 שערים בקריירה ורחוק רק ארבעה שערים מתלמו סארה שמוליך את טבלה הכיבושים בליגה הספרדית (251).

לואיס אנריקה היה מלא שבחים לשחקנים שלו בסיום ולא רק למסי וניימאר שכבשו חמישה מתוך ששת השערים, אלא גם לצ'אבי, שרשם הופעת בכורה בהרכב בליגה: "הוא שיחק בסטנדרד מאוד גבוה ואני מאוד מרוצה ממנו". על מסי: "יש לו מגע של קסם. אני נהנה לראות אותו משחק".

המאמן סירב להתייחס לקלאסיקו מול ריאל שייערך בעוד כחודש בברנבאו: "לא אכפת לי מהקלאסיקו ואני לא יודע מתי נשחק שם. אני חושב רק על המשחק מול פריס סן ז'רמן באלופות ומול ראיו בליגה". כשנשאל על ההבדלים בין בארסה של גרנאדה לבארסה שסיימה ב-0:0 מול מלאגה, אמר: "קשה להשוות בין שתי הקבוצות. יש גם הבדל גדול בין לשחק בבית ולשחק בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully