וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אני במצב הרבה יותר טוב מזה בו הייתי"

המדורג מספר שתיים בעולם חוזר להתחרות השבוע בבייג'ינג אחרי שלושה חודשים בחוץ: "אין לי מושג באיזו יכולת אהיה"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
מתרגש לחזור לעניינים. נדאל/GettyImages

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז רפאל נדאל התחרה בסבב והשבוע הוא חוזר. השור ממאיורקה, שנאלץ להיעדר בשל פציעה לאחר ההפסד בשמינית גמר ווימבלדון לניק קיריוס האוסטרלי הצעיר, ישחק השבוע בטורניר בייג'ינג מסבב ה-500 של ה-ATP. עבור נדאל זה יהיה ביקור רביעי בטורניר בבייג'ינג, כשהוא זוכה פעם אחת בתואר (ב-2005 אחרי ניצחון על קוריה).

"אני בסדר גמור", הרגיע המדורג מספר שתיים בעולם במסיבת עיתונאים, "אני במצב הרבה יותר טוב. העניין הוא ההחלמה מהפציעה, התהליך היה איטי מהצפוי וזה לקח קצת זמן. אבל זה הכל. אני מרגיש קצת את פרק כף היד כשאני מתחיל לשחק בכל יום, אבל זה נעלם. אני במצב טוב להתחרות שוב". בשל הפציעה, רפא לא היה יכול להגן על בתארים שלו בטורונטו, סינסינטי וכמובן באליפות ארצות הברית הפתוחה.

נדאל, שיפתח את טורניר בייג'ינג מול רישאר גאסקה (21), נגדו הוא מחזיק במאזן 0:13, המשיך ואמר: "המוטיבציה שלי תמיד גבוהה. אני מגיע לכאן לבייג'ינג לטורניר גדול מאוד. השחקנים הכי טובים בעולם פה. אני תמיד מנסה כמיטב יכולתי וזה לא בגלל שאני חוזר מפציעה. החלק הזה של השנה תמיד היה קצת קשה בשבילי, ויהיה אפילו קשה יותר השנה אחרי שלא שיחקתי במשך שלושה חודשים.

"אין לי מושג באיזו יכולת אהיה, מבחינת הטניס, בשני הטורנירים הקרובים, אבל אני מקווה להתאמן ולשחק כמה שיותר כדי לחזור לקצב שלי במהרה". נדאל ישחק גם זוגות בבייג'ינג עם פאבלו אנדוחאר ואמר: "בייג'ינג היא תמיד חשובה לי מאוד. זכיתי פה בתואר ב-2005, בשנה שעברה שיחקתי כאן בגמר, עליתי למקום הראשון בעולם. אני מרגיש נינוח כאן, אני אוהב את הטורניר, אוהב את העיר".

בטורניר בייג'ינג ישחקו גם נובאק דג'וקוביץ', אלוף ארצות הברית מארין צ'יליץ', גריגור דימיטרוב, אנדי מארי, תומאש ברדיך, ארנסט גולביס ועוד רבים וטובים.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully