וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קובי דג'אני הוצע לקבוצה

27.9.2014 / 7:04

יותר מ-3,000 אוהדים יגיעו לעכו, שם לוקחים בחשבון שאוהדי בית"ר יגלשו ליציע המקומיים. קובי דג'אני הוצע

one

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב בעכו (שבת, 20:10, ספורט1 ו-HD). בבית"ר רוצים לנצח את המשחק ולצאת לפגרה עם שבע נקודות כדי להשלים פתיחת עונה מפתיעה ומבטיחה. בבית"ר אמרו כי "אסור שהמומנטום הזה ייעצר. צריך לנצח אפילו בשיניים ולצאת לפגרה כמו גדולים. בבית"ר ירושלים הרבה דברים מונעים ממומנטום והיום זה מבחן גדול להתחיל ולייצר אחד כזה".

20:10, ספורט1 ו-HD: בית"ר ירושלים מתארחת בעכו

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יש התלהבות. אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

בצוות המקצועי עדיין לא קיבלו החלטה האם לידור כהן יפתח בהרכב ורק לאחר היוועצות עם השחקן לפני המשחק תתקבל ההחלטה. הכיוון נכון לכרגע הוא שהשחקן יפתח במשחק עם קיבוע לאצבע הפגועה. אם כהן יתחיל על הספסל אז עומר אצילי, דני פרדה או תומר סוויסה יפתחו במקומו. סוויסה נראה נלהב מאוד באימונים ומחכה להופעת הבכורה שלו במדי בית"ר.

יותר מ-3,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לעכו. במכירה מוקדמת נמכרו כ-1,500 כרטיסים לאוהדי בית"ר כאשר במשטרת עכו לוקחים בחשבון אפשרות כי אוהדי בית"ר ימלאו את היציע שהוקצב להם וחלקם ינסו להיכנס ליציע המארחים. עקרונית המשטרה אינה מתנגדת למצב, אך הדגישו כי אם תהיה תפוסה מלאה ביציע אוהדי בית"ר, לא יתאפשר מעבר בין היציעים.

החלוץ הניגרי עמנואל סאני שנחת בארץ, שהה בסוף השבוע בצפון ויגיע למשחק הערב. לאחר המשחק צפוי השחקן להצטרף לאוטובוס הקבוצה חזרה לירושלים וממחר יחל להתאמן בשורותיה. יש אפשרות כי גם סאני וגם אלרואי כהן שנבחן יוחתמו במועדון עד לחודש ינואר. ללא קשר. המאמן מנחם קורצקי ממשיך לבדוק אופציות של שחקנים חופשיים, זרים וישראלים. קובי דג'אני הוצע למועדון, אך כרגע אין התלהבות גדולה לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully