וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-בית"ר ירושלים: "אל תשאירו לסליחי שטח"

קורצקי הזהיר מהזרים של עכו: "האדזיץ' מסוכן במצבים נייחים". אבו ניל צפוי לערוך בכורה אצל המארחת (ש', 20:10, ס'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 17. בית"ר ירושלים מובילה 4:8 בניצחונות ועוד 5 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשעכו מארחת המאזן עומד על 2:2 בניצחונות. 3 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* עכו לא ניצחה את בית"ר ירושלים במשחק בית מאז דצמבר 2010.

* בשני המשחקים הראשונים של העונה עכו סיימה את המחצית בתיקו 0:0, נקלעה לפיגור במחצית השנייה והשוותה. והפעם?

* בית"ר ירושלים ניצחה רק פעם אחת בחוץ ב-2014 – במחזור האחרון של העונה שעברה.

נתונים: דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מאזן עגום במשחקי חוץ. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל עכו:

אחרי שתי תוצאות תיקו, עכו תנסה לנצח דווקא את הקבוצה מהבירה, שמגיעה מלאת מוטיבציה. המאמן אלון חרזי מרוצה מהיכולת של שחקניו מפתיחת העונה ובמיוחד מזו שהציגו בדוחא מול בני סכנין בשבוע שעבר. חרזי, שהרחיב השבוע את סגל הקבוצה עם אמיר אבו ניל ובן בוטבול, לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב ביחס למחזור האחרון, כאשר אבו ניל אמור לקבל דקות ראשונות בקבוצה, אולם ימתין על הספסל בפתיחה. "אנחנו יודעים שבית"ר תגיע בשיא ההתלהבות", אמר אחד משחקני עכו, "זה משחק בית שלנו ואם נכתיב את הקצב, אין סיבה שלא ננצח".

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים עסקו לאורך כל השבוע בניסיונות להוריד את השחקנים לקרקע לקראת המשחק מול הפועל עכו (ש', 20:10, ספורט 1), ושיחות אישיות נערכו עם מספר שחקנים. בבית"ר חזרו ואמרו גם אתמול: "אם לא ננצח את עכו זה כאילו לא עשינו כלום נגד מכבי חיפה. חייבים להמשיך את המומנטום, במיוחד כשאלפים ילוו אותנו לצפון".

הקבוצה "ר ערכה היום אסיפה לקראת המשחק, בה צפו השחקנים בקטעים ממשחקיה של עכו והצוות המקצועי הסביר להם: "זו קבוצה מסוכנת. היא מחכה בחלק שלה, לוחצת ומחכה לטעויות. סליחי השחקן הכי מסוכן שם, אל תשאירו לו שטח להיות חופשי. חשוב להיזהר מאיבודים באיזור הרחבה כי גם במצבים נייחים הם מסוכנים, במיוחד אמיר האדזיץ'. הם מנסים לחטוף כדורים במרכז השדה ולצאת למתפרצות, תהיו זהירים ומפוקסים".

לידור כהן, שנפגע אתמול באצבעו, צפוי לפתוח בהרכב ולעלות למגרש עם קיבוע בידו. אם ברגע האחרון הוא לא יוכל לשחק, דני פרדה או עומר אצילי צפויים להחליפו. ז'רקו קוראץ' זכה אתמול למנוחה עקב עומס והוא חזר היום לאימונים. גם היום ערכה הקבוצה אימון קליל יחסית יכלל בעיקר משחקונים, כאשר מחר בצהריים תצא הקבוצה לעכו לקראת המשחק. במהלך האימון נזף קורצקי בשחקניו: "תתחילו להתעורר, בסך הכל ניצחתם את חיפה ועדיין לא עשינו כלום העונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים מול וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הדמות המשמעותית בהתמודדות עם הגנת המקומיים. קוראץ'/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל עכו: יוסי דורה

מכבי חיפה התקשתה לפתח את המשחק הרגיל מול בית"ר, בעיקר בגלל האגרסיביות של הירושלמים במרכז המגרש. דורה יצטרך לנצח בקרבות באותם אזורים של המגרש כדי לתת לעכו צ'אנס טוב לשלוש נקודות.

בית"ר ירושלים: ז'רקו קוראץ'

בדיוק בשביל המשחקים האלה הביאו אותו בבית"ר. עכו יצופפו וה"סנטר" של בית"ר יהיה הדמות המשמעותית בהתמודדות עם הגנת המקומיים, בעיקר עם הגב לשער והעבודה שיעשה עבור השחקנים האחרים. משחק טוב של קוראץ' ובית"ר חוזרת עם הנקודות מעכו.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', אורי כהן, אמייה טגה, יוסי דורה, ג'וליאנו ספדאסיו, אמיר האדזיץ', יובל אבידור, חמדי סליחי.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פראיירה, שלומי אזולאי, חנן ממן, לידור כהן, עומר נחמני, ז'רקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully