וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינד: "ואן חאל מומחה בבניית קבוצות"

קשר הרכש של מנצ'סטר יונייטד לא מודאג ומגונן על המאמן שלו, שהסיק מסקנות: "אולי נתתי לשחקנים שלי יותר מדי מידע"

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
כל הלחץ על הכתפיים שלו. ואן חאל/GettyImages

הלחץ של מנצ'סטר יונייטד נותן את אותותיו, בעיקר לנוכח הספקות שצצות לגבי יכולתו של לואי ואן חאל להציל את העונה. כידוע, יונייטד מדורגת במקום ה-12 אחרי חמישה מחזורים עם מאזן של ניצחון אחד בלבד, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

מי שיוצא להגנת המאמן הוא הרכש הקשר דיילי בלינד, שאומר: "ואן חאל הוא מומחה בבניית קבוצות, לא רק על הדשא, אלא גם מחוצה לו. האיכות שלו היא ליצור קולקטיב שינצח משחקים. לואן חאל היה הרבה ביטחון במהלך המונדיאל האחרון. אחרי הטורניר בברזיל נשארנו בקשר. הוא תמיד האמין בי והוא הוכיח את זה במהלך חלון ההעברות. תוך יומיים הייתה עסקה".

בלינד גם התייחס להחלטה שלו לעזוב את אייאקס, ואמר: "אחרי המונדיאל היו הרבה ספקולציות וזה נשאר כך. זה בסדר מבחינתי מכיוון שהרגשתי טוב באייאקס. לא חשבתי על עזיבה, אבל זה תמיד נהדר כשמועדון כמו יונייטד עוקב אחריך. זה חלום שהתגשם מבחינתי. אייאקס אמרה שאני אוכל לעזוב רק כשמועדון גדול יגיש הצעה. לא כל מועדון היה יכול להגיע לסיכום עם אייאקס, אבל אתה לא יכול לדחות הצעה מיונייטד. אין ספק לגבי זה".

מבחינת ואן חאל נראה שכבר יש מסקנות לתחילת העונה הרעה של הקבוצה. בראיון ב"אינדיפנדנט" אמר המאמן: "אנחנו נותנים לשחקנים הרבה מידע ואתה צריך לעבד את האינפורמציה הזו. יש רגע בעונה שהמידע הזה הוא כבר יותר מדי. כרגע אולי זה יותר מדי עבור השחקנים. זה קשה מאוד מכיוון שאנחנו מתחילים עם קבוצה חדשה ויחסים חדשים בין השחקנים ולכן לפעמים פשוט צריך זמן".

יונייטד תארח הערב (17:00, ספורט 2) את ווסטהאם שבוע אחרי ה-5:3 המשפיל מלסטר. המאמן יאלץ להשתמש באחד מבלמי קבוצת הנוער של המועדון בעקבות היעדרותם של כריס סמולינג, ג'וני אוואנס ופיל ג'ונס הפצועים וטיילר בלאנקט המורחק. "אני רואה את המצב אחרת מהרבה מהעיתונאים", אמר במסיבת העיתונאים. "פרט למשחק מול לסטר, ההגנה שלנו בליגה הייתה טובה, ספגנו פחות משער למשחק וכבשנו הרבה. היינו צריכים לנצח את לסטר, ואם זה היה קורה היינו שתי נקודות מהמקום השני. בגלל ההפסד הזה אתם מפקפקים בי? הקבוצה נמצאת בשלב מעבר, אז אל תשפטו אותנו עכשיו, אלא בסיום העונה".

ואן חאל: ”פרט להפסד ללסטר, ההגנה שלנו טובה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully