וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה בטורניר ווהן, מארי בגמר שנג'ן

הצ'כית התגברה על ג'ני בושאר בשחזור גמר ווימבלדון 3:6, 4:6 והניפה תואר שלישי העונה. הסקוטי הפסיד מערכה למונאקו

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
בדרך הנכונה. קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה זכתה הבוקר (שבת) בטורניר ווהן, סין (פרסים בסך 2.44 מיליון דולר). הצ'כית, שמדורגת שלישית בעולם, צירפה לעצמה תואר מספר 14 בקריירה ושלישי השנה כאשר מוקדם יותר היא חגגה בווימבלדון ובניו הייבן. קביטובה, שהודחה כבר בסיבוב השלישי בפלאשינג מדו, גברה ללא שום בעיות על ג'ני בושאר, הקנדית הפורצת שמדורגת תשיעית בעולם, 3:6, 4:6 תוך שעה ו-20 דקות.

המשחק בין השתיים היה שחזור הגמר מווימבלדון אז ניצחה קביטובה 3:6, 0:6. הקנדית שלא הצליחה להסתדר על הדשא התקשתה גם על המשטח הקשה, ורשמה הפסד שלישי בקריירה משלושה מפגשים לצ'כית המנוסה. בושאר נשברה במשחקון השני שאפשר לצ'כית לטפס ל-0:2 קליל, והיתרון נשמר עד לסיום המערכה שנגמרה ב-3:6. דווקא במערכה הזו, ההגשות הראשונות של בושאר היו טובות יותר (60 לעומת 80).

אלא שאם בושאר קיוותה לחזור במערכה השנייה, היא נשברה כבר בתחילתה והעניקה יתרון לקביטובה שמיהרה לטפס ל-0:2. ההמשך היה שקול יותר, הקנדית המשיכה לנסות לגנוב את השבירות של יריבתה, אבל במשחקון השביעי קיבלנו שבירה נוספת של קביטובה שטיפסה ל-2:5. בושאר עוד מזערה נזקים עם שבירה משלה, אבל הסיומת הייתה של הצ'כית שחגגה בסיום.

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
ניצל ממבוכה. מארי/GettyImages

אנדי מארי עשה צעד נוסף בדרך להשגת התואר בשנג'ן, סין (פרסים על סך 656 אלף דולר). הסקוטי העפיל לגמר אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה לחואן מונאקו 6:2, אבל התאושש בהמשך עם 3:6, 0:6 במשחק שנמשך שעה ו-42 דקות.

מארי נשבר שלוש פעמים במערכה הראשונה, והארגנטינאי שמדורג 97 בעולם ניצל זאת עד תום כדי לנצח 2:6. אלא שבהמשך קיבלנו הצגה של מארי ששבר במשחקון השני, ולמרות שהיא נשבר משחקון לאחר מכן, הוא השיג שבירה נוספת שהעלתה אותו ל-3:5 ומשם הוא השלים ל-3:6. במערכה האחרונה היה זה משחק במעמד צד אחד בלבד, ומארי חגג עם 0:6. בגמר יפגוש מארי את טומי רוברדו הספרדי שניצח את סנטיאגו חיראלדו מקולומביה 1:6, 4:6.

בקואלה לומפור הצליח קיי נישיקורי (8) לעלות לגמר עם 3:6, 6:4, 2:6 קשה מאוד על ירקו ניימינן (57) הפיני הוותיק. היפני, פינליסט אליפות ארצות הברית, נזקק לשעה ועוד 37 דקות על מנת לעלות לגמר, כשהוא מגיש שמונה אייסים. נישיקורי ינסה לזכות בתואר השישי בקריירה שלו מול ז'וליאן בנטו הצרפתי הוותיק (28 בעולם), שניצח 4:6, 4:6 את ארנסט גולביס הלטבי (13). אגב, בנטו בן ה-32 לא זכה מעולם בתואר מסבב ה-ATP כשהוא מפסיד בתשעה משחקי גמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully