וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של ניוקאסל: "עוד הפסד אחד, והמאמן גמור"

מייק אשלי במסר ברור לפארדיו לקראת המשחק נגד סטוק: "יש לו עוד משחק אחד. זה עלה לי הרבה מאוד כסף. זה נגמר"

אלן פארדיו, מאמן ניוקאסל. רויטרס
מרגיש את הסוף. פארדיו/רויטרס

לחץ גדול יונח על הכתפיים של מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו, ביום שני הקרוב. הקבוצה שלו, שסוגרת את טבלת הפרמיירליג עם אפס ניצחונות מחמישה משחקים, תתארח אצל סטוק סיטי, וכעת גם הבעלים של המועדון, מייק אשלי, מסרב לעשות לו הנחות, ובראיון ל"אינדיפנדנט" הוא הבהיר: "אם הקבוצה מפסידה, המאמן הולך הביתה".

"יש לו עוד משחק אחד", אמר הבעלים הלחוץ. "אם נפסיד לסטוק ביום שני, הוא הולך. הספיק לי. מת, נגמר. עוד משחק אחד וזהו. מה היית עושה במקומי? הוצאתי הרבה מאוד כסף במועדון, זה עלה לי הרבה מאוד. אני לא אתמודד עם זה יותר. בכנות, תענה לי, מה אתה היית עושה? עוד הפסד אחד והוא הולך, זהו, זה נגמר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה פגע בי מאוד שאמרו לי לחפש לעצמי קבוצה". גוטיירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם לא די בצרות, מי שהתבטא ביממה האחרונה כנגד המגפייז הוא שחקנה חונאס גוטיירס, שהודיע לאחרונה כי הוא חולה בסרטן האשכים. לדבריו, המועדון הפנה לו עורף במהלך הטיפול במחלה. חוזהו של גוטיירס, שהושאל אשתקד לנוריץ', הסתיים בקיץ האחרון, ולדבריו בניוקאסל שלחו אותו למצוא לעצמו קבוצה חדשה.

"אני לא רוצה להגיד אם הם היו איתי בסדר או לא, אני לא יכול לשפוט", אמר גוטיירס. "מה שאני יכול להגיד זה שזה פגע בי מאוד כשהם אמרו לי לחפש קבוצה אחרי הניתוח שעברתי. שיחקתי בקבוצה במשך חמש שנים, זה היה קשה". למרות זאת, הארגנטינאי העביר את תודותיו לאוהדים, ואמר: "אני שמח מאוד על מה שהאוהדים של ניוקאסל עשו עבורי ומודה על התמיכה של ולס ואלמגרו. אני מודה לכל מי שקשור לכדורגל מכיוון שקיבלתי המון הודעות נחמדות מהם. כל זה חיזק אותי וגרם לי לא לוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully