וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון בצרות: רייג'ון רונדו ייעדר 6-8 שבועות

הגארד טען בפני ראשי הקבוצה שהחליק במקלחת, עבר ניתוח בידו, ויחמיץ את פתיחת העונה. סמארט ופרסי יתחלקו

שחקן בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו. Charles Krupa, AP
חוסר מזל. רייג'ון רונדו/AP, Charles Krupa

בוסטון סלטיקס תצטרך להסתדר בפתיחת עונת ה-NBA ללא אחד השחקנים המובילים שלה, רייג'ון רונדו. המועדון הודיע הלילה (בין שישי לשבת) כי רונדו שבר את ידו השמאלית ועבר ניתוח בבית החולים ניו אינגלנד באפטיסט. מתברר כי הגארד נפל בביתו ביום חמישי בערב ובעדכון של ראשי הקבוצה הוא טען כי החליק במקלחת.

רונדו אמור להיעדר בין שישה לשמונה שבועות כאשר בוסטון תיאלץ להסתדר ללא הפוינט גארד המוביל שלה בתחילת העונה. הבחירה בסיבוב הראשון בדראפט מרכוס סמארט ופיל פרסי, שבעונה שעברה בעונת הרוקי שלו פתח בחמישייה ב-11 משחקים, יאלצו להתחלק בעומס.

החדשות הללו מגיעות בשבוע שבו הבהיר הבעלים של הסלטיקס ווייק גרוסבק שבקבצה מעוניינים להשאיר את רונדו לעוד הרבה שנים. "המטרה שלי היא להשאיר את רונדו כאן", אמר. "אני חושב שכולנו רוצים בזה. בכנות אני חושב שהוא רוצה להישאר או ישמח להישאר. נראה איך העונה הזו תהיה ואיך יתנהלו המגעים, אבל הוא גאה להיות סלטיק. אני יודע את זה. הוא גאה לענוד את הטבעת והוא ראוי לזה".

רונדו החמיץ 95 משחקים בשנתיים האחרונות, רובם כתוצאה מפציעה שממנה סבל החל מינואר 2013. השחקן, שמסיים חוזה בסוף העונה הקרובה, קלע 11.7 נקודות בלבד למשחק אשתקד, הוריד 5.5 ריבאונדים אבל תרם 9.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully