וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ביניבשתי: מכבי תל אביב ניצחה 66:69 את פלמנגו

ג'רמי פארגו עם 21 נקודות וחמישה ריבאונדים חילץ את אלופת אירופה ברבע האחרון. גיא פניני (11 נקודות) וסילבן לנדסברג (10) היו דומיננטיים. הגומלין בראשון ב-18:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשר נקודות ברבע האחרון. פארגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב עשתה הלילה (בין שישי לשבת) צעד ראשון חשוב בדרך להנפת התואר הראשון שלה לעונת 2014/15. אלופת אירופה גברה על פלמנגו הברזילאית במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הגביע הביניבשתי 66:69, וביום ראשון (18:00, 5+ לייב) יחכה לה משחק הגומלין שבסיומו אחת משתי הקבוצות תניף את הגביע.

מכבי תל אביב פיגרה ברוב שלבי המשחק כאשר פלמנגו יצרה לעצמה יתרון של עשר נקודות, אבל ג'רמי פארגו שהיה מצוין ברבע האחרון סידר לה ניצחון שמשאיר עבורה מקום לאופטימיות לקראת הגומלין. פארגו הנמרץ סים את המשחק עם 21 נקודות כאשר עשר מהן הגיעו בעשר הדקות האחרונות. גיא פניני קלע 11 וסילבן לנדסברג הוסיף עשר משלו, כולן במחצית השנייה.

בריאן רנדל תרם שמונה ותשעה ריבאונדים, אלכס טיוס הוסיף שמונה גם הוא וחמישה ריבאונדים. את פלמנגו הוליך אוליבינייה עם 13 נקודות ושבעה ריבאונדים. מרקיניוס ויירה קלע 11 ודריק קראקטר עם 10.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך את פתיחת העונה הטובה שלו. לנדסברג/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

פארגו ורנדל קלעו את הנקודות הראשונות למכבי תל אביב כאשר שתי הקבוצות ניסו למצוא את הקצב בהתקפה. פניני ירה את השלשה הראשונה והעלה ל-4:7, אבל וולטר הרמן צלף שלשה בצד השני ו-ויירה הפך ל-7:11. ריצת 0:7 של מכבי תל אביב הושלמה בזכות מרקוס היינס, אבל הצהובים ירדו בפיגור 15:14.

אוליבינייה ו-ויטור אלבס בניטה פתחו מצוין את הרבע השני והעלו את פלמנגו ל-14:20. פניני עצר את ריצת ה-0:9, אבל פלמנגו הייתה נחושה יותר באותן דקות והשיגה יתרון דו ספרתי לראשונה במשחק ל-23:33. פרגו היה שם כדי לעצור את הדהירה וקלע חמש רצופות, ובהמשך טיוס הוסיף סל מזווית קשה. הצהובים מזערו נזקים וירדו להפסקה בפיגור 35:30.

ויירה פתח את הרבע השלישי עם שלשה, אבל לנדסברג ענה בשש נקודות רצופות משלו. הצהובים הצטיינו בדקות הללו בהגנה כשפארגו היה דומיננטי באותן דקות יחד עם טיוס. למרות זאת, הברזילאים המשיכו להוביל. בהמשך פלמנגו לא קלעה במשך ארבע דקות, אבל אוליבינייה והרמן קלעו בדקה האחרונה והעלו ל-46:51.

פניני צלף שלשה ברבע האחרון כדי לקבוע 51:51, אבל פלמנגו הגיבה מהר מאוד והשאירה לעצמה את היתרון. פארגו הוסיף שלשה משלו כשנותרו חמש דקות. היתרון הראשון של מכבי תל אביב במחצית השנייה הגיע בזכות היינס שסיים התקפה מתפרצת עם דאנק בדרך ל-62:63 (שתי דקות וחצי לסיום). פארגו העלה לשלוש דקה לסוף ולפלמנגו הייתה הזדמנות להשוות ב-24 השניות האחרונות, אבל לאפרויטולה ומאקדו לא הצליחו משלוש. פארגו סגר את הסיפור עם סל נהדר עם הבאזר וקבע 66:69 בסיום.

כידוע, המפעל עצמו חודש בשנה שעברה אחרי שהופסק ב-1996, וזו הפעם ה-27 שמתקיים המשחק בין אלופת אמריקה לאלופת אירופה. אלופות אירופה זכו 22 פעמים מתוך 26 משחקים.

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 21 נקודות וחמישה ריבאונדים, גיא פניני 11 נקודות, סילבן לנדסברג 10 נקודות וחמישה ריבאונדים, בריאן רנדל (9 ריבאונדים) ואלכס טיוס (5 ריבאונדים) 8 נקודות כל אחד, מרקוס היינס חמש נקודות, יוגב אוחיון, אלכס מאריץ' ונייט לינהארט 2 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully