וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו האשים: "פלגריני צבוע, הוא הרג את השופט"

"המיוחד" נכנס חזיתית במנג'ר סיטי, שקרא לצ'לסי "קבוצה קטנה". וגם: צפו בטרמפ המיוחד שנתן דייגו קוסטה לחברים לאימון

ז'וזה מוריניו, צ'לסי, מול מנואל פלגריני. GettyImages
מוריניו ופלגריני ממש לא חברים/GettyImages

ז'וזה מוריניו שוב משתולל והפעם, זה אפילו לא ממש היה מפתיע. אחרי שמנואל פלגריני, אויבו של "המיוחד" במשך שנים ארוכות, טען בתום ה-1:1 בין צ'לסי לקבוצתו מנצ'סטר סיטי ביום ראשון האחרון שהבלוז שיחקו "כמו קבוצה קטנה", ניצל מוריניו את מסיבת העיתונאים שלו לפני המשחק מול אסטון וילה מחר (17:00) על מנת להפציץ את הצ'ילאני בחזרה.

"לא פעם אחת, לא שתיים ולא שלוש פלגריני הצהיר שהוא לא מדבר על השופטים, אבל אחרי ה-2:2 של סיטי מול ארסנל בחודש שעבר הוא פשוט הרג את מארק קלטנברג, ששפט את אותו משחק. הוא צבוע. שלוש או ארבע פעמים הוא כבר הצהיר שהוא לא מדבר עליי או על הקבוצות שלי, אבל הוא עשה זאת פעם נוספת עכשיו. אתם אלה שצריכים להגיב לזה. כשאמרתי שאני לא רוצה לדבר עליו, באמת ניסיתי לעשות את זה. אל תדברו איתי על הנושא הזה. אם אתם רוצים סיפור טוב, דברו איתו. אני ממשיך ללכת באותו קו שהגדרתי לעצמי".

מוריניו גם הודה שהוא לא יכול למנוע מדייגו קוסטה לשחק עם ספרד בחודש הבא במוקדמות יורו 2016 במשחקי החוץ מול סלובקיה ולוקסמבורג, למרות שהוא חושש שהחלוץ ייפגע שוב בשריר הירך האחורי הבעייתי עד מאוד שלו: "אין לי שום מילה בהחלטה הזו. הכול ברור וכולם יודעים מה מצבו של דייגו. כולם יודעים שהוא בבעיה כבר תקופה ארוכה, אבל אני לא חלק מההחלטה אם הוא ישחק או לא. ברגע שנבחרת לאומית כלשהי מזמינה אליה שחקן של צ'לסי, אני יוצא מהתמונה וזו ההחלטה שלהם בלבד. מה שאני חושב או מרגיש בנושא לא רלוונטי", אמר מוריניו, בניסיון ככל הנראה להפעיל לחץ על ספרד שלא לשתף את החלוץ, "אנחנו יכולים ליצור קשר עם הנבחרת, לשלוח תוצאות של בדיקות, אבל לא יותר מזה".

בינתיים, נראה שדייגו קוסטה משתלב היטב בצ'לסי. לפני האימון היום, הוא "גנב" מכונית קטנה ונתן טרמפ משעשע מאוד לדידייה דרוגבה, פיליפה לואיס והשוער פטר צ'ך וטיבו קורטואה, בעוד מאמן השוערים כריסטף לוליצ'ון. רופאת המועדון, אווה קרניירו, נהנתה מאוד מהסיפור.

ואן חאל: "פרט להפסד ללסטר, ההגנה שלנו טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully