וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוכל המאמנים" מפטר עכשיו גם אנשי מנהלה

מאסימו צ'לינו הראה ליועץ שלו בלידס את הדרך החוצה בגלל הקדמת משחק ב-24 שעות. ב-5 חודשים פיטר כבר שני מאמנים

מאסימו צ'לינו הבעלים של לידס יונייטד. AP
"מאמנים הם כמו אבטיח, אתה מגלה אם הם טובים רק אחרי שאתה פותח אותם". צ'לינו/AP

לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ פיטרה את גרהאם בין מתפקידו כיועץ למועדון. אז מה הסיפור הגדול? הבעלים של מועדון הפאר האנגלי, מאסימו צ'לינו, ידוע כמפטר סדרתי. עד עכשיו אלו היו בעיקר מאמנים, אבל כעת כנראה שהוא עבר גם לאנשי מנהלה.

בין, לשעבר עובד של ההתאחדות לכדורגל של אנגליה, פוטר בגלל שהוא הסכים להקדים את המשחק של הקבוצה נגד רדינג ב-24 שעות. ההחלטה נפלה כבר ביולי והגיעה בעקבות בקשת הטלוויזיה, אבל צ'לינו שמע על זה רק השבוע והחליט להראות ליועץ את הדרך החוצה. בין אמר בקצרה: "נהניתי מהתקופה בה עבדתי עם הצוות של לידס יונייטד. בכל הנוגע למר צ'לינו - אני מעדיף לא לומר דבר".

צ'לינו שהשלים את הרכישה של לידס באפריל האחרון, החזיק בקליארי במשך 22 שנים ובתקופה הזו פיטר 36 מאמנים. באיטליה מכנים את איש העסקים בן ה-58 Il mangiatore di direttore, "אוכל המאמנים" ובאנגליה הוא בדרך הנכונה. מאז ההגעה של צ'לינו לפני חמישה חודשים, הוא כבר הספיק לפטר שני מאמנים: בריאן מקדרמוט ודייויד הוקדיי.

השבוע מונה דרקו מילאניץ' הסלובני, שהחליף את המאמן הזמני ניל רפדרן. מילאניץ' שעזב את משרתו בשטורם גראץ האוסטרית כדי להגיע ללידס, חתם לשנתיים, אבל אף אחד לא יתפלא אם הוא יעזוב הרבה לפני כן. שלשום צ'לינו אמר ש"אני לא יודע למה בחרתי את מילאניץ'. מאמנים הם כמו אבטיח, אתה מגלה אם הם טובים רק אחרי שאתה פותח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully