וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות מתחילות? משחקים בטדי ובארנה מתכוננים לאותו ערב

ב-19/10 תארח בית"ר ירושלים את אשדוד ואילו הפועל ירושלים את הפועל ת"א, כאשר לכל משחק צפויה להגיע כרבבת צופים. מנהלת הליגה בכדורסל: "אנחנו המשחק המרכזי. פנינו למנהלת בכדורגל שיזיזו והם סירבו"

one

בעיות החנייה והלוגיסטיקה סביב אצטדיון טדי והארנה החדשה בירושלים הסמוכה לו מוכרת היטב. ביום שני האחרון, כאשר בית"ר ירושלים אירחה את מכבי חיפה בטדי, אלפי אוהדים לקחו חלק בסיוט הקבוע, שארך שעות וכלל עמידה בפקקים, מציאת חנייה וכניסה לאצטדיון ממש ברגע האחרון, עקב התקלות שלא נפתרות עם ההגעה למשחקים בבירה.

כעת, נראה כי צצה בעיה חדשה. מיד לאחר פגרת הנבחרת הקרובה, ב-19 באוקטובר, יום ראשון, צפויה בית"ר ירושלים לארח את מ.ס. אשדוד במסגרת ליגת העל בכדורגל. בבית"ר מצפים לכעשרת אלפים אוהדים לפחות שיגיעו למשחק, כאשר ניצחון על הפועל עכו מחר (שבת), שיהיה השני ברציפות של הקבוצה, עשוי אף להגדיל את הכמות הזו. במקביל, ב-19 באוקטובר אמורה הפועל ירושלים לארח את הפועל תל אביב בארנה במסגרת ליגת העל בכדורסל למשחק גדול, אשר גם בו הצפי הוא לרבבת צופים. המשמעות: כ-20 אלף האוהדים שיגיעו לאחד משני המשחקים עלולים לעבור שוב את אותן תלאות בדרך פנימה ובדרך החוצה. אם לא די בכך, הרי שבמשטרה גם חוששים מהמפגש בין אוהדי בית"ר ירושלים מהכדורגל לאלה של הפועל תל אביב מהכדורסל, מפגש שתמיד נחשב לנפיץ.

אולם הארנה החדש בירושלים. ברני ארדוב
עשרת אלפים אוהדים בארנה, עוד עשרת אלפים בטדי/ברני ארדוב

בבית"ר אמרו על המצב: "אלה דברים שלא תלויים בנו. נשמח אם תהיה הפרדה בין המשחקים, אבל זה משהו שבין מנהלת הליגה בכדורסל לזו בכדורגל. אם צפויים 20 אלף איש ומעלה בשני המקומות, עדיף להפריד, למנוע מהקהל את כל הבעיות שיש כיום סביב טדי ולדאוג לרווחת הצופה".

ממנהלת הליגה בכדורסל נמסר: "אנחנו מודעים להתנגשות בין שני המשחקים. פנינו למנהלת הליגה בכדורגל כדי שיזיזו את המשחק של בית"ר, אך נענינו בשלילה. המשחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב הוא משחק מרכזי של ערוץ 1 ואילו משחק הכדורגל הוא שידור משני ולא ראשי ולכן ניתן להזיזו. נשמח אם מנהלת הליגה בכדורגל תזיז את המשחק לטובת אוהדי הכדורגל והכדורסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully