וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ורומא מושלמות, דסטרו כבש מהחצי

צמד של טבס סידר לאלופה 0:3 באטאלנטה. שער נדיר לדסטרו ב-0:2 של הג'אלורוסי על ורונה. בשבוע הבא השתיים נפגשות

המחזור החמישי בליגה האיטלקית עמד הערב בסימן שתי הגדולות ששמרו על המאזן המושלם שלהן מפתיחת העונה. רומא ניצחה 0:2 בבית את ורונה, כולל גולאסו מרהיב, כמעט מהחצי, של מתיאה דסטרו. יובנטוס גם היא לא התקשתה עם 0:3 בברגמו על אטאלנטה. בשבוע הבא השתיים נפגשות למשחק העונה הראשון בטורינו.

מתיה דסטרו שחקן רומא. רויטרס
כמעט מהחצי. מתיאה דסטרו/רויטרס

רומא - ורונה 0:2

פרנצ'סקו טוטי קיווה לחגוג עם שער את יום הולדתו ה-38, אבל לפחות המחליף שלו אלסנדרו פלורנצי ומתיאה דסטרו דאגו לניצחון מאוחר ושמרו על המאזן המושלם של הג'אלורוסי. רומא עבדה קשה באולימפיקו מול ורונה, אצלה לוקה טוני נכנס רק כמחליף בדקה ה-71. ארבע דקות לאחר כניסתו היה זה פלורנצי שהעלה את רומא ליתרון עם כדור שטוח וחד מ-22 מטרים אל הרשת. השער הזה הרגיע את המארחים ופינה את הבמה לדסטרו, שבדקה ה-86 השתלט על כדור ארוך של השוער מורגן דה סנקטיס ומ-50 מטרים בעט כדור קשתי שחלף מעל השוער ונעצר ברשת. ביצוע מרהיב של דסטרו, רומא המושלמת מוכנה למפגש עם מנצ'סטר סיטי.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס. GettyImages
לא מפסיק להבקיע. טבס/GettyImages

אטאלנטה - יובנטוס 3:0

אחרי שראתה את רומא מנצחת ושבוע לפני שהיא פוגשת אותה למשחק העונה הראשון, יובנטוס שמרה על המאזן המושלם שלה ונצמדה לסגניתה בפסגה עם ניצחון חלק בברגמו. קרלוס טבס, הארגנטינאי שניצח את משחק החוץ הקודם מול מילאן, שוב היה האיש אלגרי עם צמד אישי נהדר. החלוץ ניצל מסירה של ליכשטיינר מצד ימין כדי לדחוק מקרוב פנימה את הראשון. חרמן דניס יכל להשוות בפנדל בדקה ה-59 אבל החמיץ ודקה לאחר מכן קרליטוס הבטיח את הניצחון עם בעיטה שטוחה מ-17 מטר. בדקה ה-83 התכבד גם אלברו מוראטה, חלוץ הרכש מריאל מדריד בשער בכורה אחרי שנגח מקרוב פנימה. אחרי חמישה מחזורים בלבד יובה ורומא בורחות לליגה ושבוע הבא הן תפגשנה ביניהן לקרב צמרת לוהט, אך עוד לפני כן מחכה ליובה משחק קשה מאוד מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully