וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני עמנואל נחת: "כל שחקן רוצה לשחק באווירה כזו"

26.9.2014 / 7:03

החלוץ הניגרי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הגיע למבחנים בבית"ר. דריכות לקראת עכו (ש', 20:10, ספ' 1)

one

סאני עמנואל נחת הבוקר (שישי) בישראל להתרשמות בבית"ר ירושלים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. החלוץ הניגרי בן ה-21 שנחשב לכישרון גדול בארצו לפני מספר שנים ואף נרכש על ידי לאציו, לא מצא את מקומו בשנה האחרונה ומנסה את מזלו מחדש בבית"ר. במידה וירשים יצורף סאני כזר החמישי והאחרון של הקבוצה.

עם נחיתתו אמר סאני: "אני שמח להיות כאן ורוצה להיות חלק מבית"ר ירושלים. היו לי כמה הצעות אך ראיתי שבית"ר זה מועדון גדול עם קהל מטורף מאחוריו ואני אשמח להיות חלק ממנו. צפיתי בקטעים מהמשחק נגד מכבי חיפה, זאת אווירה שכל שחקן רוצה להיות חלק ממנה וגם אני, אני מקווה שהכול יסתדר". סאני צפוי לעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה. אלרואי כהן ימשיך להתאמן עם הקבוצה לפחות עוד שבוע נוסף עד אשר תתקבל החלטה לגביו.

סאני עמנואל עם סוכנו שחר גרינברג. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"היו לי כמה הצעות אך ראיתי שבית"ר זה מועדון גדול עם קהל מטורף מאחוריו ". סאני/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בבית"ר עסקו לאורך כל השבוע בניסיונות להוריד את השחקנים לקרקע לקראת המשחק מול הפועל עכו (ש', 20:10, ספורט 1), ושיחות אישיות נערכו עם מספר שחקנים. בבית"ר חזרו ואמרו גם אתמול: "אם לא ננצח את עכו זה כאילו לא עשינו כלום נגד מכבי חיפה. חייבים להמשיך את המומנטום, במיוחד כשאלפים ילוו אותנו לצפון".

לידור כהן, שנפגע אתמול באצבעו, צפוי לפתוח בהרכב ולעלות למגרש עם קיבוע בידו. אם ברגע האחרון הוא לא יוכל לשחק, דני פרדה או עומר אצילי צפויים להחליפו. ז'רקו קוראץ' זכה אתמול למנוחה עקב עומס והוא צפוי לחזור היום לאימונים. גם היום תערוך הקבוצה אימון קליל יחסית שיכלול בעיקר משחקונים, כאשר מחר בצהריים תצא הקבוצה לעכו לקראת המשחק.

בבית"ר הבהירו אתמול כי מתוך 6.5 מיליון השקלים הצפויים להתקבל ממס הכנסה, כ-3.5 יילכו במיידית למע"מ לכיסוי חוב מתקופת ארקדי גאידמק, ולמס הכנסה עצמו, היות ובית"ר לא שילמה לרשויות המס בחודשים האחרונים והמתינה לתוצאות התביעה. בית"ר אף חייבת לזטה המונטנגרית כ-160 אלף יורו עבור זרקו קוראץ', היות והמונטנגרים איימו כי יפנו לפיפ"א וידרשו כי בית"ר תיענש על כך בהרחקה עתידית מאירופה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully