וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אם היינו זוכים בת'ריפיט, סיכוי טוב שהייתי נשאר במיאמי"

כוכב קליבלנד דיבר בראיון על ההחלטה לעזוב את ההיט: "היו לי חלומות לחזור הביתה, לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר"

לברון ג'יימס במדי קליבלנד קאבלירס. Jonathan Ferrey, GettyImages
סוגר מעגל. לברון ג'יימס/GettyImages, Jonathan Ferrey

לברון ג'יימס כבר נמצא בקליבלנד, אבל עדיין מצליח לעורר עניין סביב ההחלטה המעט מוזרה שלו לוותר על מיאמי ולשוב לקבוצה אותה זנח לפני ארבע שנים. בראיון לרשת ה-CNN חושף קינג ג'יימס מעט מהסיבות שגרמו לו לסגור מעגל.

"היו לי חלומות לחזור הביתה, אבל לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר", הודה לברון בראיון. "חשבתי שזה ייקח כמה שנים". לברון סיפר גם על השיחה שהייתה לו עם דן גילברט, הבעלים של קליבלנד שלקח קשה את עזיבתו בזמנו. כזכור, השניים לא החליפו מילה ביניהם במשך ארבע שנים, אבל בשיחה שנערכה ביניהם לפני ההחלטה על הקאמבק, היחסים יושרו. "ישבתי עם דן גילברט, גבר מול גבר בארבע עיניים", משחזר לברון. "זו הייתה שיחה ישירה והוא אמר לי: 'לא משנה מה תחליט, אני רוצה לטהר את האווירה כדי שנוכל לחזור לדבר ולהיזכר בימים שהיו לנו'".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
קשה לוותר על השוקולד. לברון ג'יימס/AP

לברון נשאל האם לדעתו היה ממשיך במיאמי לו היה זוכה באליפות בעונה שעברה, והודה: "יש סיכוי גבוה שהייתי נשאר. קשה לעזוב אחרי שזוכים בת'ריפיט, אבל אני לא חושב על מה יכול להיות ואני תמיד חי את הרגע". הכוכב של קליבלנד גם נשאל מדוע הוא לא מצהיר על אליפות כמטרה בקאבס, והסביר: "אני יודע כמה קשה לזכות, זה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיי. אני יודע כמה זה דורש".

לברון, אגב, נמצא בעיצומה של דיאטה חריפה, ואוכל רק ירקות, פירות, בשר ודגים ולא שום דבר אחר. "הכי קשה היה לוותר על פנקייקים ועוגיות שוקולד צ'יפס", הוא מודה בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully