וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורוליג: וילרבאן בגמר אחרי ניצחון על שטרסבורג

הקבוצה מליון גברה בדרבי הצרפתי על קבוצתו של וינסנט קולה 65:74, ומחכה בשלב הבא למנצחת בין הפועל ירושלים לקאזאן

הגארד האמריקאי טוריאן גרין (ימין). AP
רחוק צעד אחד מהיורוליג. טוריאן גרין/AP

וילרבאן עשתה הערב (חמישי) צעד נוסף לעבר השתתפות ביורוליג כשעלתה לגמר שלב המוקדמות בטורניר שנערך בבלגיה, לאחר שגברה בדרבי הצרפתי על שטרסבורג בתוצאה 65:74. משחק הגמר ישוחק ביום שישי בשעה 21:30, ויריבתה של וילרבאן תהיה המנצחת במפגש בין הפועל ירושלים לקאזאן.

הרבע הראשון היה צמוד לכל אורכו, כשוילרבאן הצליחה לפתוח יתרון קטן לקראת סיומו בזכות יכולת טובה של דיוויד לייטי והוליכה 15:19. בתחילת הרבע השני טאדיה דראגיצ'ביץ' נכנס לפעולה בשטרסבורג והיתרון החליף ידיים, עד ששלשה של טוריאן גרין קבעה 32:37 לוילרבאן במחצית.

שטרסבורג פתחה את הרבע השלישי בסערה, וריצת 4:17 העבירה את השליטה במשחק לידיה. וילרבאן לא נשברה, האמריקאי טרוויס באדר להט מחוץ לקשת וריצת 0:11 שלה בשלוש וחצי הדקות האחרונות העניקה לקבוצה מליון יתרון 49:52 לאחר שלושה רבעים. ברבע הרביעי שטרסבורג רדפה אחרי וילרבאן, ושלשה של דיו צימקה ל-70:65 כשנותרו 1:04 דקות על השעון. אבל אז וילרבאן קיבלה דקות גדולות מגרין ולייטי שלקחו אחריות והגדילו את היתרון. בסיום וילרבאן ניצחה 65:74 ותתמודד ביום שישי בגמר המוקדמות על הכרטיס ליורוליג.

טוריאן גרין הוליך את קלעי וילרבאן עם 15 נקודות ו-12 אסיסטים, דיוויד לייטי סיים עם 13 ו-12 ריבאונדים, אחמד ניביס הוסיף 12. אלי טראורה הוליך את סטרסבורג עם 14, אנטואן דיו סיים עם 8.

וינסנט קולה מאמן נבחרת צרפת. AP
חלום היורוליג העונה נגמר עבורו. מאמן שטרסבורג וינסנט קולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully