וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח לא נלמד? ברזיל רוצה משחק ידידות עם גרמניה

יו"ר ההתאחדות הברזילאית נאבק כדי למחוק את ה-7:1: "רוצים לשכוח ממה שקרה במונדיאל. הזדמנות לגרש את השדים שלנו"

טיאגו סילבה שחקן נבחרת ברזיל מאוכזב. רויטרס
כאילו שניצחון במשחק ידידות ישנה משהו. שחקני ברזיל אחרי ההפסד הכואב/רויטרס

עוד הרבה מאוד שנים יהיה קשה לשכוח את אחד הרגעים המכוננים שהיו לנו בכדורגל העולמי בקיץ האחרון עם הניצחון הענק של גרמניה 1:7 על ברזל, אבל נראה שלפחות מבחינת הסלסאו יש כוונה אמיתית לנסות ולהקטין ולו במעט את הבושה הגדולה מאותו משחק בחצי גמר המונדיאל. היום (חמישי) התראיין יושב ראש ההתאחדות הברזילאית, ז'וזה מריה מארין, וסיפר כי במדינתו מבקשים לקיים משחק ידידות בין המדינות.

"אנחנו רוצים לקיים משחק ידידות נגד גרמניה כדי שנוכל לשכוח ממה שקרה", אמר יושב ראש ההתאחדות, שספק גדול אם הוא באמת חושב שניצחון במשחק כזה לברזיל יכול לשנות משהו. "זו תהיה הזדמנות לגרש את השדים שלנו, ולפתוח דף חדש כדי לערוך התחלה חדשה. אין שום ספק לגבי ההופעה שלנו, היינו מאכזבים מאוד. תהיה לנו הזדמנות נוספת בבית כשנארח את המשחקים האולימפיים, והמטרה שלנו תהיה לנסות לעשות יותר טוב עבור האוהדים שלנו אחרי מה שהם עברו בקיץ האחרון".

במהלך 2016 תארח כאמור ברזיל את האולימפיאדה ובמסגרת הזו תשתתף הנבחרת עד גיל 23 בהדרכתו של אלשנדרה גאלו בניסיון לקטוף מדליית זהב ראשונה בכדורגל. "הנבחרת לא השתתפה בגביע העולמי, אבל אם להיות כנים, האולימפיאדה עשויה להיות הזדמנות לתת לאנשים משהו שהם לא עשו ב-2014".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully