וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט: "צריך להמשיך ביכולת הזאת גם מול קאזאן"

25.9.2014 / 9:35

הפועל ירושלים מגיעה במומנטום למשחק מול קאזאן (21:45, ספורט1 ו-HD), ברייסי רייט אופטימי, גם ג'וזף ג'ונס: "הרגשנו טוב, הייתי אגרסיבי"

ברייסי רייט הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
"הפער התקרב יותר ממה שהיה צריך להיות". רייט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

בהפועל ירושלים שמחו אומנם על הניצחון אמש (רביעי) מול נימבורק הצ'כית (84:94), אולם לא ממהרים לחגוג: כבר הערב תתמודד מחזיקת גביע ווינר מול קאזאן הרוסית, ובירושלים מודעים כי מדובר במשוכה לא קלה.

בחדר ההלבשה המאמן דני פרנקו בירך את השחקנים על הניצחון, אולם ביקש מהם להציג אגרסיביות - כפי "שהצגנו ברבע השלישי", כדבריו, ושוחח על על הרבע הרביעי בו צומצם היתרון.

ברייסי רייט אמר בסיום: "זו הרגשה טובה להשיג ניצחון. עשינו מספר דברים חיוביים, שבאו לביטוי היטב ברבע השלישי, ברבע האחרון הם חזרו ורצו, והפער התקרב יותר ממה שהיה צריך להיות, אבל זה חלק מהמשחק. אולי בגלל שאנחנו יחד זמן קצר יחסית וכולם מנסים לשחק ביחד.

"עכשיו צריך להמשיך ביכולת הזו מול קאזאן. אם נצליח להתמודד מול קאזאן, שהיא קבוצה מצוינת, וננצח אותה, אני לא חושב שבמשחק האחרון זה משנה מי תגיע. זה יהיה האתגר, וכמובן שנרצה להעפיל ליורוליג".

על היכולת האישית שהציג במשחק הוסיף רייט: "הארנה בירושלים והאולם כאן נוחים, החברים לקבוצה מסרו לי כדורים, מה שעזר לי להיכנס מהר לקצב המשחק, ואיפשר לי להיות יצירתי עבור הקבוצה".

ג'וזף ג'ונס סיכם: "הרגשנו טוב, החברים למשחק עשו עבודה נהדרת ומסרו לי כדורים. הייתי אגרסיבי וכך גם הקבוצה. ברבע הרביעי היתה לנו ירידה מסוימת, אבל הצלחנו לשמור על המשחק והניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully