וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "כשמסי לא מעורב, ברצלונה פחות מסוכנת"

ברצלונה השלימה משחק שלם בלי בעיטה למסגרת ב-0:0 מול מלאגה, המאמן החמיא להגנה של היריבה, ווליגטון הסביר למה תפס בצווארו של מסי: "הוא קרא לי בן *ונה"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (משמאל) לפני סרחיו סאנצ'ס שחקן מלאגה. AP
"השחקנים לא מכונות, הם משחקים של שלושה ימים". מסי מתקשה/AP

ברצלונה השלימה אתמול (רביעי) משחק שלם ללא בעיטה למסגרת, כשאיבדה נקודות לראשונה העונה בליגה הספרדית וסיימה ב-0:0 מול מלאגה. מאמן ברצלונה לואיס אנריקה החמיא למלאגה, על כך שידעה להצר את צעדיו של ליאו מסי.

"צריך לתת קרדיט למלאגה על כך שמסי כמעט שלא שותף במשחק", אמר המאמן, "זה ברור שככל שהוא יותר מעורב במשחק, ככה אנחנו יותר מסוכנים. מבחינתנו, למצוא את מסי זה נקודת מפתח, וככל שהוא ישחק יותר נהיה יותר מסוכנים. זה מה שהקשה עלינו יותר מהכל, וברור שמגיע קרדיט ליריבה שלנו".

לואיס אנריקה הבהיר שאם יש לו ביקורת על השחקנים שלו, היא לא תיעשה בפומבי. "הביקורת תינתן בדלתיים סגורות", אמר, "זה מה שקורה כשאנחנו מנצחים, וגם כשהדברים עובדים פחות טוב. יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו על המסלול הנכון ונחפש פתרונות. אין תירוצים. השחקנים האלה הם לא מכונות, אנחנו משחקים כל שלושה ימים".

לואיס אנריקה גם הגן על דוגלאס, שספג ביקורת בבכורה הלא מרשימה שלו: "הוא היה באותה רמה של שאר חבריו לקבוצה".

כמו כן, במהלך המשחק נרשם עימות בין שחקן מלאגה ווליגטון לבין ליאו מסי, כשהמצלמות קלטו בבירור את הברזילאי אוחז בפרצופו של כוכב בארסה. "הוא קרא לי בן *ונה", ניסה להסביר ווליגטון את ההתנהגותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק צהוב. ווליגטון תופס בפרצופו של מסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully