וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורוליג: קאזאן תפגוש את הפועל ירושלים בחצי הגמר

הקבוצה הרוסית הזיעה, אבל גברה 86:90 על גורה ותפגוש מחר את הקבוצה של דני פרנקו. 22 נקודות ללנגפורד וג'רלס

קית לנגפורד שחקן ארמאני מילאנו. Arius Koroliovas, GettyImages
הציל את קאזאן ממבוכה. לנגפורד/GettyImages, Arius Koroliovas

אחרי ניצחונה של הפועל ירושלים מוקדם יותר על נימבורק, קאזאן הרוסית השלימה את תמונת העולות לחצי גמר הטורניר עם ניצחון קשה מאוד על גורה הפולנית 86:90 ותפגוש כבר מחר את הקבוצה של דני פרנקו לקרב על המקום בגמר שממנו תצא העולה האחרונה ליורוליג.

רוב הפרשנים ניבאו ניצחון מוחץ של קאזאן העשירה ועמוסת הכוכבים ואכן במחצית הרוסים הובילו ב-14 הפרש, אבל במחצית השנייה הפולנים הצליחו לבצע מיני קאמבק ולהלחיץ את קאזאן ולכפות סיום סופר דרמטי. קית' לנגפורד, שלקח את המשחק על עצמו בדקות האחרונות עוד קבע 76:82, שתי דקות לסיום, אבל סל ושלשה דרמטית של סטיבן בארט קבעו 81:82 בלבד לרוסים כשנותרו 51 שניות לסיום. שתי הקבוצות שלחו אחת את השנייה לקו העונשין אבל ג'רלס וקאיימקוגלו עמדו במתח והצליחו להדיח את הפולנים, שסחטו הרבה מאוד אנרגיה מהרוסים לקראת המשחק מחר.

קרטיס ג'רלס וקית' לנגפורד, שני שחקני הרכש ממילאנו בלטו אצל המנצחים עם 22 נקודות כל אחד. ויקטור סניקידזה, עוד שחקן רכש שהגיע בקיץ הוסיף 12 ודיאור פישר, סנטר נבחרת ישראל הסתפק ב-6 נקודות ו-10 ריבאונדים. סטיבן בארט היה נהדר אצל הפולנים וקלע 30 נקודות. דניאל ג'ונסון הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully