וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ESPN: עומרי כספי רשם עלייה של 37 מקומות

הפורוורד הישראלי, שחזר לאחרונה לסקרמנטו אחרי עונה ביוסטון, זינק למקום ה-251, בדיוק בראש החצי התחתון של שחקני הליגה

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
הפגין שיפור ביוסטון ובא על שכרו. כספי/AP

מקום טוב באמצע: עומרי כספי נכנס הערב (רביעי) למקום ה-251 בדירוג שחקני ה-NBA שהפך למסורת בשנים האחרונות ב-ESPN. בסך הכול, 500 שחקנים נכללו בדירוג, כך שכספי נמצא בדיוק בראשו של החצי התחתון של שחקני הליגה. לא רע.

עבור הפורוורד הישראלי, שחזר לאחרונה באופן רשמי לקבוצה בה החל את הקריירה שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, סקרמנטו קינגס, מדובר בקפיצה של 37 מקומות ביחס לעונה שעברה, בה הוא דורג במקום ה-288. בעונה הראשונה בה נערך הדירוג הענק של ESPN, בשנת 2011, כספי היה במקום ה-158 ובעונה השנייה הוא ירד למקום ה-208.

כספי עומד להתחיל את עונתו השישית כבר ב-NBA, כאשר בשנתיים הראשונות שיחק במדי הקינגס, בשנתיים הבאות בקליבלנד ובעונה החולפת הופיע ביוסטון. עם הרוקטס הוא רשם 71 משחקים, קלע ב-42.2 אחוזים מהשדה וסיים עם 6.9 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-18.1 דקות בממוצע לערב, תוך שהוא משפר כמעט את כל הנתונים הסטטיסטים שלו ביחס לעונה השנייה החלשה עם הקאבלירס, מה שהוביל לזינוק היפה בדירוג.

מקום אחד מתחת לכספי דורג טיילר האנסבורו מטורונטו ומקום אחד מעליו, ב-250, נמצא הרוקי נואה וונלה. הדירוג עצמו החל לפני תשעה ימים כאשר הישראלי השני ב-NBA, גל מקל, ירד מהמקום ה-358 בעונה שעברה למקום ה-430 הפעם.

מה מחכה לעומרי כספי בחזרה לסקרמנטו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully