וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עומר דמארי המשיך להפציץ גם בגביע

החלוץ כבש ב-0:5 של אוסטריה וינה על קיצבוהל מהליגה השלישית. גיא לוזון ניצח גם בגביע, תבוסה לדאבור, תיקו לריקן

עומר דמארי שחקן אוסטריה וינה. Chirstian Hoffer, אתר רשמי
לא מוריד את הרגל מהגז. עומר דמארי/אתר רשמי, Chirstian Hoffer

עומר דמארי המשיך בכושר ההבקעה הפנטסטי שלו וכבש גם הערב (רביעי) בגביע האוסטרי, כשקבוצתו אוסטריה וינה הביסה 0:5 בחוץ את קיצבוהל מהליגה השלישית. דמארי הבקיע בדקה ה-30 את השלישי במשחק והוחלף בדקה ה-60. כעת במאזנו שישה שערים מאז המעבר לאוסטריה - חמישה בליגה ואחד בגביע.

באוסטריה מתלהבים: "עומר דמארי בדרך להפוך לאגדה"

* גיא לוזון עמד גם במשחק השלישי של האולטימטום שהציבה לו הנהלת סטנדרד ליאז', בזכות ניצחון 0:3 על הייסט ועלייה לשמינית גמר הגביע הבלגי. גם קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע, עברה שלב עם 1:6 קל על אלסט מהליגה השנייה. רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-1:3 של גנט בחוץ על נאמור, קני סייף לא היה בסגל.

* סנט גאלן, ללא ניסו קפילוטו שלא נכלל בסגל, הביסה 0:3 בבית את גראסהופרס של מונס דאבור, שפתח כרגיל בהרכב והשלים 90 דקות, אך הפעם לא הצליח להבקיע. קבוצתו נותרה עם שמונה נקודות אחרי תשעה מחזורים בליגה השוויצרית, לעומת 12 נקודות של סנט גאלן.

* עוד בשוויץ: אבי ריקן שיחק 82 דקות בהרכבה של ציריך, שפספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון ולעקוף את באזל, בעקבות 0:0 ביתי מול אראו.

* סינטאיהו סלליך שיחק 68 דקות בהרכב מאריבור, שניצחה 0:1 בחוץ את רודאר משער בתוספת הזמן של מרקוס טבארס הברזילאי. דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-86, אלופת סלובניה במקום השני עם 21 נקודות אחרי תשעה משחקים.

* צסק"א מוסקבה, הפעם ללא ביברס נאתכו שזכה למנוחה, ניצחה 1:2 בחוץ את חימיק מליגת המשנה ועלתה לשמינית גמר הגביע הרוסי. פונטוס ורנבלום (67) ואלן דזגוייב (84) מחקו פיגור ומנעו הדחה מביכה.

* בירם כיאל וניר ביטון נותרו על הספסל וראו את סלטיק מנצחת 0:3 את הארטס מליגת המשנה במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה בסקוטלנד.

* פטרולול פלוישט הסתדרה בגביע הרומני ללא טוטו תמוז וניצחה 0:3 בחוץ את אוניראה יוצ'ו מהליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully