וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מרגיש מוכן לתפקיד. זה הצעד הנכון בזמן הנכון"

מכבי ת"א נחתה בריו, מאמנה התראיין לאתר היורוליג לקראת פתיחת העונה: "נהיה קבוצה שאוהבת לרוץ, והכי חשוב, לנצח"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: גודס ופרנקו לאחר הפסדה של מכבי ת"א לירושלים בגמר גביע ווינר

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בריו דה ז'נרו לקראת צמד משחקיה בגביע הביניבשתי נגד פלאמנגו. המשחק הראשון יערך בלילה שבין שישי לשבת בשעה 03:30 לפנות בוקר (שעון ישראל) ומשחק הגומלין ייערך ביום ראשון ב-18:00. בהמשך תמריא מכבי תל אביב למשחקי הכנה בארצות הברית, שם תפגוש את מאמנה לשעבר דיוויד בלאט וקבוצתו קליבלנד קאבלירס.

לקראת עונת היורוליג שתיפתח ב-16 באוקטובר במשחק בית נגד לימוז', התראיין מאמן מכבי תל אביב גיא גודס לאתר היורוליג, וסיפר כי הקבוצה הנוכחית אמנם עברה שינויים בסגל, אך סגנונה דומה לזה של הקבוצה שזכתה באליפות אירופה בעונה שעברה.

"ג'רמי פארגו הובא מצסק"א ומרקיז היינס הובא מסיינה, ושני הגארדים האלה יתפסו את מקומם של רייס והיקמן. לינהארט משחק בסגנון דומה לזה של ג'ו אינגלס. לסופו הייתה בעיית בריאות והוא מחלים כרגע, מאריץ' ייתן תמיכה מהספסל, דווין סמית' היה פצוע לפרקים ועבר ניתוח, הוא חזר לקבוצה ואני מקווה שיעמוד לרשותנו סגל מלא בקרוב. בסופו של דבר מה שחשוב זה הרוח הקבוצתית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימריאו מברזיל עם עוד תואר? פניני ואוחין בריו דה ז'נרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גודס נשאל מה תרמה לו ולקבוצה עונת הזכייה ביורוליג אשתקד. "זה נותן הרבה אמונה לשחקנים, תורם להם פסיכולוגית, ברגעי לחץ הם יודעים מה הדרך הנכונה, הייתה תקופה של לחץ אדיר סביב הקבוצה בגלל כמה הפסדים אבל נלחמנו ואנחנו שמחים שהשחקנים נשארו מגובשים עד הסוף והשיגו את מה שהשיגו. השחקנים מהשנה שעברה יוכלו לספר ולעזור לשחקנים החדשים איך להתגבר על הקשיים. לי כמאמן זה חשוב מאוד שאותם שחקנים ותיקים יראו לצעירים את הדרך".

מאמן מכבי תל אביב נשאל האם יש לצפות לקבוצה שונה מזו של השנה שעברה. "בארבע השנים האחרונות בלאט ואני יצרנו קבוצה שמשחק יחד, שאוהבת לשחק, שמשחקת קשוח ואוהבת לנצח. אנחנו נהיה אותו דבר - קבוצה שאוהבת לשחק, לרוץ, והכי חשוב, לנצח. ניצחון זה הדבר הכי חשוב במכבי תל אביב".

"אחרי שש שנים כעוזר מאמן, אני מרגיש מוכן לתפקיד. הייתי ארבע שנים לצד בלאט, למדתי המון, צברתי ניסיון ואני מרגיש שזה הצעד הנכון בזמן הנכון. זה קשה לזכות שנה אחרי שנה, אני יודע שהשחקנים מלאים מוטיבציה ורוצים כבר להתחיל את העונה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"השחקנים מהשנה שעברה יוכלו לספר ולעזור לשחקנים החדשים איך להתגבר על הקשיים". גודס/ברני ארדוב

גם סנטר מכבי תל אביב אלכס מאריץ' התראיין לקראת פתיחת העונה. "זאת הרגשה נהדרת להיות במכבי תל אביב, זה אחד ממועדוני הכדורסל הגדולים באירופה, זאת אלופת אירופה, הדרך תהיה קשה ונעבוד קשה".

מאריץ', שמציג יכולת לא מרשימה עד כה, נשאל כיצד ניסיונו יכול לסייע לכימיה הקבוצית. "היו לנו כמה משחקי קדם עונה, השתתפנו בגביע ווינר ויש לנו את המאבק על התואר הביניבשתי, כל משחק עוזר לבנות את היסודות ואת היכולת שלנו כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully