וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג וואלה! ספורט של כל שחקני ליגת העל: מקומות 40-31

הבית"רי שרשם את הזינוק הכי גבוה העונה, שוערי האלופה והסגנית, ההגנה של קרית שמונה ויהלום אחד מנתניה. הפרויקט המיוחד מגיע לצמרת, והעניינים מתחממים. מסכימים? מתנגדים? הביעו את דעתכם ברשתות החברתיות וגם אתם תופיעו בדירוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו כבר מסורת: כמו בעונה שעברה, לפניכם דירוג וואלה! ספורט של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 51 המשתתפים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה הזו. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם.

מי בדירוג? ההצבעה נסגרה בשבת, 20 בספטמבר. לרשימה נכנסו שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל. בסך הכול, עד לסגירת ההצבעה, היו 315 שחקנים כאלה.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

למקומות 315-201

למקומות 200-101

למקומות 100-71

למקומות 70-41

40. אוסטין אג'ידה - 6.97

שוער, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 21
הופעות - 33 | ספיגות – 26 |
שער נקי - 14

השוער השישי בטיבו בדירוג, והיציבות היא תכונה שמאוד חסרה לו. דורג 21 בעונה שעברה, שהיתה עונת השיא שלו בישראל (14 משחקים עם שער נקי, רק 26 ספיגות). אבל אז בא הקיץ עם שלל טעויות לא מאירות פנים, ובבאר שבע יקוו שבמשחקי הליגה הם יקבלו כמה שיותר אג?ידה של העונה שעברה.

39. קאסיו פרננדס - 6.98

בלם, עירוני קרית שמונה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 112
הופעות - 34 | בהרכב – 34 |
שערים – 2

כמה אפשר להרחיב על הבינגואים עם הזרים של קרית שמונה? אז הנה עוד בינגו. דורג רק 112 בפרויקט הקודם, כי מה לעשות, לא ממש הכירו את יכולתו. הוכיח שהוא בין הבלמים הטובים בישראל - לפי הדירוג, רק ארבעה בלמים לפניו. בצפון סומכים עליו בעיניים עצומות, והשילוב עם שיר צדק משדר שקט.

aviezer32 כתב בטוויטר:
קאסיו פרננדס הוא הדבר הכי קרוב שהיה כאן לדגלאס דה סילבה. שווה עשיריה ראשונה

38. דובב גבאי - 6.98

חלוץ, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 46
הופעות - 36 | בהרכב – 28 |
שערים – 9

אחרי שנסגרו הקלפיות כבש צמד בליגה, והראה שהניצוץ חזר וקיים. ולמרות זאת, בסגל באר שבעי מלא, לא בטוח כמה דקות יראה. יודע להיאבק על מקומו ועשה זאת גם בעונה שעברה, עם 28 הופעות ליגה ו-9 שערים במסגרת הזו. יהיה מעניין לראות מה יקרה כששלומי ארבייטמן יחזור. בכל מקרה, זו עונה מאוד מכרעת להמשך הקריירה של גבאי. אל הטופ-10 של חלוצי ליגת העל הוא עדיין לא הגיע, לפי דירוג זה.

37. חואן פאבלו קולינאס - 7.00

שוער, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 23
הופעות - 33 | ספיגות – 26 |
שער נקי - 18

גם 18 משחקי ליגה עם שער נקי בעונה שעברה לא עזרו לו להתברג בראש שוערי הליגה. יש משהו בחואן פאבלו שמצדיק את הדירוג שלו, ואת המשהו הזה ראינו בעיקר בקיץ, במאבק של מכבי תל אביב על שלב בתים אירופי. הספרדי יעיל ואמין בישראל, ובכל זאת, לא ניצח משחקים בעצמו. בליגה שלנו זה הספיק לאליפות בעונה שעברה ולצמרת בדירוג העונה, אבל כבר נשמעים הרבה קולות שדורשים לתת את הכפפות לברק לוי.

36. לידור כהן - 7.05

קשר, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 274
הופעות - 16 | בהרכב – 15 |
שערים – 4

238 מקומות בדירוג. 238. 238 - זו הקפיצה של לידור כהן מהדירוג של העונה שעברה, אז היה אלמוני שעוד לא פרץ. אבל סוף העונה במלאבס ופתיחת העונה הזו בירושלים עשו חשק לעוד. לידור כהן נראה כחבילה השלמה - כוח, מהירות, דיוק, אופי. הדירוג מושפע מאוד ממומנטום, ולידור כהן תפס את המומנטום בצד שלו. עכשיו, כמו גוזלן בעונה שעברה, הוא יצטרך לספק מספרים בהתאם, אחרת בדירוג הבא נדבר על דעיכה גדולה.

הגולש עמית בן סימון כתב בפייסבוק: "לידור כהן יותר טוב מבוקולי או קינן או מוחמד גדיר?"

35. שיר צדק - 7.06

בלם, עירוני קרית שמונה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 70
הופעות - 19 | בהרכב – 15 |
שערים – 0

אחד המנהיגים הגדולים של קרית שמונה שוב היה מועמד לקבוצה גדולה יותר (מבחינת קהל) בקיץ, ולבסוף נשאר במקום בעיקר מפני שאיזי שרצקי לא ממש מסכים לוותר עליו. הבלם הרביעי הכי טוב בליגה, והישראלי השני בעמדה הזו. והוא רק בן 25 - השמיים הם בהחלט הגבול.

34. אריאל הרוש - 7.06

שוער, מכבי נתניה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 26
הופעות - 31 | ספיגות – 29 |
שער נקי - 13

סביר להניח שאם ההצבעות היו נעשות לאחר הרביעייה שהוציא מהרשת מול מכבי פתח תקוה, המיקום שלו היה קצת יותר נמוך. אבל על הנייר, הרוש הוא השוער הישראלי הבכיר - לפחות עד שאלי גוטמן לא יוכיח אחרת. וכן, הוא, הרוש, עדיין לא הוכיח את זה. גם בבית?ר ספר עונות של יותר מדי ספיגות, ודווקא אחרי עונה שבה כמעט ולא ספג, לא מצא את הקבוצה שתחזר אחריו. כשזו לבסוף היתה מכבי נתניה, כולם זוכרים את ההגעה שלו כאקט שלילי בגלל פרשת מזרחי-לויטה. עכשיו יצטרך לחזור לעצמו. לפי ההתחלה, זה לא יהיה קל.

33. חמדי סליחי - 7.08

חלוץ, הפועל עכו
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג
הופעות - 13 | בהרכב – 13 |
שערים – 6

בהפועל עכו הלא-מאוזנת יש חוליית התקפה מעניינת מאוד, ובראשה סליחי האטרקטיבי. כולם זוכרים את המספרת בעונה שעברה, אבל גם המספרים יפים - 6 שערים ב-13 הופעות בהרכב. לא יהיה קל לעכו לסגור עונה בליגת העל, ותפוקה של סליחי בהחלט נדרשת בנושא.

32. אלכסנדר דוידוב - 7.08

קשר, מ.ס. אשדוד
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 85
הופעות - 28 | בהרכב – 28 |
שערים – 5

הדירוג בעונה שעברה היה נמוך מדי לרמתו - 85 - וגם בדירוג הנוכחי יש שירימו גבה ויגידו שהיה צריך להיות מדורג אפילו גבוה יותר. אבל 32 זה יפה בלי קשר לכלום, ודוידוב הרוויח את המספר הזה ביושר. מעמודי התווך של אשדוד וניר קלינגר, מנהל עבודה, מדויק מאוד ויודע גם לעבוד במצבים הנייחים.

31. ערן לוי - 7.10

קשר, מכבי נתניה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

ערן לוי הוא שחקן שחלק אוהבים מאוד וחלק טוענים שאין לו קשר לליגת העל - ולראייה, רף הציונים שלו נע בין 5 ל-9. מצד אחד בעיטות אמן, מצד שני יותר מדי הרמות ידיים וחוסר אונים. והכושר, מה עם הכושר. אבל הנה, לוי הגיע למקום ה-31 - מכובד מאוד, ללא ספק - וזה אומר שרוב האנשים מאמינים ביכולות שלו גם בליגה הבכירה, ובגדול. לנתניה לא יהיה קל העונה, ולוי יצטרך לתת מספרים שיעזרו לסגור עונה בשלווה.

הגולש קובי לוי כתב בפייסבוק: "ערן מעל הליגה, למי שיש ספקות שיעשה שעורי בית בכדורגל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully