וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית"ר ירושלים תקבל 6.5 מיליון שקל ממס הכנסה

24.9.2014 / 9:09

נציגי טביב ורשויות המס על סף סיכום שיביא בשורה כלכלית למועדון, שעדיין באופוריה: "שחקנים לא ישנו בלילה מהאנדרנלין"

one

בשורה טובה לאלי טביב ובית"ר ירושלים. בימים האחרונים הגיעו נציגי המועדון ומס הכנסה לנוסחת פשרה בנוגע לתביעת המועדון על סך כ-13 מיליון שקל מהרשויות. על פי המתווה המסתמן, צפוי מס הכנסה להעביר לחשבון המועדון כ-6.5 מיליון שקל ואילו על 6.5 מיליון נוספים ימשיכו להתדיין בבית המשפט בין הצדדים.

חשוב לציין כי למרות העובדה שהצדדים הגיעו לסיכום, עדיין לא נחתם מסמך רשמי. עד עתה במס הכנסה חששו להעביר לבית"ר את הסכום אותו דרשו, כ-13 מיליון שקל, מתוך חשש כי אם ייקבע כי הכסף לא מגיע לה היא לא תוכל להחזירו ועשויה להגיע לחדלות פרעון. כעת הוחלט על נוסחת פשרה, ואם ההסכם ייחתם בשבוע הבא על פי התכנון, מדובר בבשורה כלכלית מעודדת מאוד עבור בית"ר.

קורצקי ניסה להרגיע: "לא חוגגים ולא נעליים"

אלי טביב. קובי אליהו
הכסף בדרך. אלי טביב/קובי אליהו

אתמול ערכה הקבוצה את טקס הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה, במהלכו הקפידו להדגיש שהדבר החשוב ביותר כעת הוא לרדת לקרקע כמה שיותר מהר אחרי הניצחון על מכבי חיפה, ולנצח בעכו בשבת. גורם במועדון אמר: "הייתה אופוריה, שחקנים כאן לא ישנו בלילה מהאדרנלין. לא סתם מנחם קורצקי אמר שהוא לא חוגג, הוא ידע מה יקרה אחרי המשחק והוא בלחץ גדול להוריד את כולם לקרקע ולהביא את אותה הקבוצה גם לעכו. זה יהיה קשה, אבל זה המבחן שלנו. יש שחקנים שהכל עדיין חדש להם וגדול עבורם, וצריך לדעת להתמודד עם זה. עד שבת נעשה הכל בכדי שזה יקרה. הקהל שילווה אותנו לעכו וידחוף יהיה פקטור יותר חשוב אפילו מהמשחק נגד מכבי חיפה".

"אנחנו צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע גם אחרי ניצחון כמו זה ביום שני", אמר עומר נחמני. "יש לנו משחק קשה מאוד בשבת בעכו ובעזרת השם אנחנו רוצים לעשות ניצחון גם שם. מרגש אותי מאוד להיות חלק מזה. זה היה החלום שלי מגיל קטן. אני רוצה להמשיך עם היכולת הזאת ולשמור על המקום שלי. אני מקווה שזאת תהיה שנת הפריצה שלי, אני אעבוד קשה ואעשה הכל כדי שזה יקרה".

נחמני הוסיף: "יש הרבה חבר'ה צעירים בקבוצה אבל יש גם שחקנים ותיקים ומנוסים יותר שנותנים ביטחון והשילוב הזה הוא הכוח שלנו. מעל הכל יש צוות מקצועי שדוחף ונותן ביטחון וכרגע הכל מסתדר יפה. אנחנו צריכים להירגע ולבוא באותה המוטיבציה לעכו בכדי לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עומר נחמני שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"השילוב בין הצעירים לוותיקים הוא הכוח שלנו". עומר נחמני/קובי אליהו

קורצקי לוחץ לעבות את הסגל בשני שחקנים נוספים כמה שיותר מהר, ואתמול החל להתאמן עם הקבוצה אלרואי כהן, וההערכה היא כי ההחלטה בנוגע אליו תתקבל בתום הפגרה בעוד שבועיים. אלי טביב רצה מאוד לראות את כהן בבית"ר בעונה שעברה, אך המו"מ לא צלח והקבוצה צירפה את סינטיאהו סלליך בעמדה זאת. כהן לא שיחק לאחרונה ולכן הצוות המקצועי רוצה לראות באיזה כושר הוא והאם יוכל לתרום לקבוצה. מחר אמור לנחות החלוץ הניגרי סאני עמנואל שייבחן גם הוא בתקופה הקרובה.

שם נוסף ששוב עלה על הפרק אתמול הוא דריו פרננדס. השחקן התיר את חוזהו מול הפועל חיפה ביום האחרון להעברות, וכעת הוא שחקן חופשי. נראה כי רק לאחר שבבית"ר יקבלו החלטה בנוגע לסאני עמנואל והאם יצטרף כזר חמישי ניתן יהיה לדעת האם יש סיכוי שהקשר הארגנטינאי יגיע לקדנציה רביעית במועדון.

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
באיזה כושר הוא נמצא? אלרואי כהן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully