וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממן: "יש בבית"ר ירושלים הרבה שחקנים שמחים ונלהבים"

23.9.2014 / 8:30

בית"ר ירושלים אופטימית אחרי הניצחון על מכבי חיפה ופתיחת העונה הטובה: אזולאי ריגש את השחקנים, טביב החמיא (ועשה קופה), חנן ממן שמח מהציפיות הגוברות ("זה המבחן האמיתי") ורק מנחם קורצקי מרגיע: "לא חוגגים ולא נעליים". אלרואי כהן מתחיל להתאמן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שביעות רצון גדולה נראתה אתמול (שני) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה. אומנם עם ירידת השחקנים לחדר ההלבשה חלקם נראו מעט המומים מהניצחון המרשים ומהאווירה בטדי, עד שאלי דסה קרא: "מה קרה, כולם פה שקטים? בואו נעשה שמח", והוליך את שירת "גם בתקופות הכי קשות" ושאר שירי העידוד.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

גם הבעלים אלי טביב נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה של הקבוצה, הודה לשחקנים באופן אישי וכמו כן לכובש השער שלומי אזולאי. טביב אמר לאנשי בית"ר: "צריך המשכיות ויציבות אבל אי אפשר שלא לראות שיש כאן קבוצה. עשינו הרבה שינויים והתחושה היא שזה הצליח". טביב נכנס לחדר ההלבשה גם לפני המשחק ואמר לשחקנים: "יש כאן יותר מ-20 אלף אוהדים שלנו, הם מאמינים בכם ואסור לאכזב אותם. תנו להם להיות גאים בכם ובמועדון".

מי שמיקד את מירב תשומת הלב בסיום היה כמובן שלומי אזולאי. כמעט כל שחקן ניגש לאזולאי, חיבק אותו ושמח בשבילו. שחקן בקבוצה אמר: "שלומי חבר של כולם. אוהבים אותו. הוא העלה יום לפני המשחק סטטוס מרגש באזכרה לאבא שלו, שהוא כל כך לא רוצה לאכזב אותו, כך שאי אפשר שלא להתרגש איתו ברגעים כאלה. אנחנו השנה כולם ביחד, לטוב ולרע. עכשיו נרד לקרקע כי אם לא ננצח בעכו אז לא עשינו כלום".

עוד על הערב המרגש של שלומי אזולאי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

קשר הקבוצה חנן ממן אמר בסיום: "הייתה אווירה מדהימה. ציפינו כבר להיפגש עם הקהל בטדי. עשינו במחזור הקודם משחק טוב שהחזיר אותו אלינו. חשוב לי להדגיש את הטקס לפני המשחק לזכר החיילים, היה מרגש מאוד. אני מאוד שמח גם בשביל שלומי אזולאי, הוא שחקן טוב מאוד ואדם שמאוד מגיע לו. פשוט היה מגיע לכולם היום".

עם האוכל בא התיאבון וכעת גם יתחילו הציפיות מבית"ר. ממן דווקא אהב זאת ואמר: "הכל לטובה. עדיף שיהיו ציפיות ושלא יקטלו אותנו ושכולם יהיו נגדנו. יש כאן הרבה שחקנים צעירים, שמחים, מתלהבים ועם הרבה מאוד מוטיבציה ורצון לשמור על זה. עכשיו המבחן האמיתי שלנו. אנחנו מאמינים בעצמנו".

ממן הוסיף: "היינו קונה מראש ארבע נקודות משני המשחקים. תיקו בבאר שבע, ניצחון פה בבית שלנו בטדי על מכבי חיפה. צריך המשכיות, זאת רק ההתחלה. אני מאוד שמח שסומכים עליי ונותנים לי ביטחון. אני עדיין צריך להשתפר, אני מרגיש טוב אבל יש לי עדיין הרבה מה להשתפר ולהגיע לכושר ולרמה שאני רוצה להגיע".

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם שלומי אזולאי. ברני ארדוב
דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם שלומי אזולאי/ברני ארדוב

המאמן מנחם קורצקי התעקש לשמור על קור רוח ואמר לאנשי המועדון: "לא חוגגים ולא נעליים. בשנה שעברה ובשנים קודמות כל ניצחון על הפועל תל אביב או מכבי חיפה עשו כאן חגיגות אליפות ושכחו אחרי זה שצריך לשחק כדורגל. אוי ואבוי אם זה יקרה לנו. אנחנו בית"ר ירושלים וצריכים לרצות לנצח שבוע אחרי שבוע".

קורצקי היה מאוכזב מכך שהקבוצה לא התחזקה מספיק לפני סיום מועד ההעברות ואמר: "אני מאוד מאוכזב שלא התחזקנו אבל עדיין מאמין שנצליח להתחזק בשחקן או שניים חופשיים בתקופה הקרובה. הסגל קצר ויהיה קשה להמשיך ככה לאורך זמן". שמו של דריו פרננדס שוב הוזכר בסיום אך נכון לעכשיו מי שאמור להגיע להתרשמות ביום חמישי הוא הקשר-חלוץ הניגרי עמנואל סאני.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיע לטדי אך לא ישב ביציע הכבוד והתמקם ביציע המערבי, כהתרסה מסוימת לאלי טביב וליחסים הלא טובים בין השניים. בבית"ר אמרו כי "במצב כזה עדיף שלא היה מגיע. מה הוא מנסה לעשות בהתנהגות הזאת? ראש העיר מבזה את עצמו". לא רק זאת, בסיום המשחק ברקת ירד לרכבו דרך המגרש, משקיף המשחק רשם זאת בדו"ח ובית"ר צפויה לעמוד לדין על כך.

איציק כהן סירב להצעה הכספית של בני יהודה אתמול ויישאר במועדון עד ינואר. המאמן והבעלים צפויים לשוחח עם השחקן מתוך תקווה שינסה להתמודד עם מקומו ויהיה חלק אמיתי מהרוטציה של הקבוצה. אלרואי כהן מתחיל להתאמן בבית"ר ירושלים, עדיין ללא התחייבות. אם ירשים בשבועיים הקרובים, הוא עשוי להצטרף לקבוצה.

על פי נתוני המשטרה היו אתמול בטדי 22,700 צופים, מתוכם כ-21 אלף אוהדי בית"ר. ההכנסה המוערכת מהמשחק היא כ-1.3 מיליון שקל.

המשחק הניב רייטינג ממוצע של 11.1% בערות הראשון ופיק צפייה של 15.3% בסיום המשחק.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully