וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולם החדש של גולדן סטייט ווריורס הפך לבדיחה

חלק מהתכניות ל"ניו סן פרנסיסקו ארינה" פורסמו וגילו: האולם נראה כמו אסלה. ביזלי חתם על חוזה לא מובטח בגריזליס

קנט בייזמור שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול ריימונד פלטון שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
הצטרף להוקס. בייזמור משמאל/GettyImages

חשיפת חלק מתכניות הבנייה של האולם החדש של גולדן סטייט ווריורס בסן פרנסיסקו, הביאה לגל גבוה של בדיחות על חשבון הקבוצה. הסיבה כמו שניתן לראות בתמונה בהמשך: ה"ניו סן פרנסיסקו ארינה" כפי שההיכל מיועד להיקרא כרגע, נראה מלמעלה כמו אסלה ענקית.

הווריורס אמורים לעבור לאולם החדש ב-2018. הוא יכיל 18 אלף מקומות ויחליף את האורקל ארינה שממוקם באוקלנד ושבו הקבוצה משחקת מאז 1971. האולם המודרני אמור להיות ממוקם באזור מפרץ סן פרנסיסקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בארה"ב כבר מלגלגים. התכניות ל"ניו סן פרנסיסקו ארינה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

* אטלנטה החתימה את הגארד קנט בייזמור ששיחק בעונה שעברה בגולדן סטייט ובלוס אנג'לס לייקרס. הוא העמיד ב-2013-14 ממוצעים של 6 נקודות, 1.4 אסיסטים ו-1.7 ריבאונדים למשחק. ההוקס גם החתימו מחדש את אלטון ברנד הוותיק, שבעונה שעברה רשם 5.7 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק.

* מייקל ביזלי חתם על חוזה מחנה אימון (חוזה לא מובטח) בממפיס גריזליס. הפורוורד הבעייתי שנבחר על ידי מיאמי במקום השני בדראפט 2008, חזר בעונה שעברה להיט ושותף ב-55 משחקים. ממוצעי הקריירה שלו אחרי שש עונות בליגה הם 13.2 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק.

* ג'ו אלכסנדר חתם על חוזה דומה בדנבר נאגטס. הפורוורד בן ה-27 שנבחר על ידי מילווקי במקום השמיני בדראפט 2008, שחיק בשנים האחרונות בליגת הפיתוח וגם בסמארה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully