וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב התייצבו למבחן כושר

24.9.2014 / 11:43

פאקו ממשיך לתת את הטון: ערך לשחקנים מבדקים וכנראה יקבל החלטות לפי התוצאות. ביקש מהם גם לעבור בדיקות דם

one

אחרי מנוחה בת יומיים, שבו הבוקר (רביעי) שחקני מכבי תל אביב לאימונים בקרית שלום. ההכנות למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע ביום שני לא יחלו היום מכיוון שהמאמן פאקו אייסטרן החליט שהוא רוצה לבחון מקרוב את היכולת הגופנית של כל שחקן. הבאסקי אמר לשחקנים אחרי הניצחון על הפועל רעננה ביום ראשון שהוא מבקש מהם לנוח היטב ביומיים המנוחה שהוא נתן, מאחר שהבוקר הוא יערוך לכולם מבחן כושר שייתן לו אינדיקציה ברורה באשר למצב הגופני של כל שחקן.

השחקנים התבקשו להגיע לקרית שלום בשני מועדים שונים הבוקר כדי לא ליצור עומס, ונראה שהמאמן מתייחס ברצינות רבה לעניין. קרוב לוודאי שהוא גם יקבל החלטות מקצועיות בתקופה הקרובה על פי תוצאות הבדיקות. לשחקנים גם נאמר לעשות בדיקות דם במהלך היומיים שעברו מאז המשחק מול רעננה והן יעברו ניתוח על ידי הצוות הרפואי של המועדון.

מי שלא נח ביומיים האחרונים הוא המנכ"ל החדש מרטין ביין, שקיים מאז יום ראשון מספר רב של פגישות עם מרבית העובדים במכבי תל אביב. הבעלים מיטש גולדהאר אמנם עזב את הארץ כבר ביום שני, אבל האיש שלו בקנדה, לואיג'י פאביט, נשאר בישראל ולא חזר איתו במטוסו הפרטי, זאת כדי לסייע לביין בתהליך הקליטה במועדון. ביין צפוי בעצמו לעזוב את ישראל מחר ל-48 שעות כדי להתארגן ולשוב עם רעייתו.

(עדכון ראשון: 7:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully