וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייטנרייטר: "באיירן ממש הדליקה זיקוקים בהתקפה"

מאמן פאדרבורן אחרי התבוסה במינכן: "מדהים שאני יושב ליד פפ". גווארדיולה: "המקום הראשון לא ממש משנה עכשיו"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
"הכי חשוב ששיפרנו את רמת המשחק שלנו". גווארדיולה/GettyImages

באיירן מינכן חזרה לעצמה אחרי ה-0:0 בהמבורג וניצחה אמש (שלישי) 0:4 גדול את פאדרבורן. אריאן רובן, שחזר להרכב אחרי פציעה, היה מצוין והוביל את הבווארים לניצחון, כשמריו גצה כבש צמד, תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי (בשער הבכורה שלו במדי באיירן) כובשים. אצל העולה החדשה והצנועה במיוחד בעיקר התרגשו מהמשחק מול האימפריה הבווארית והודיעו כי יישארו במינכן כדי לבלות ביחד באוקטוברפסט.

"שיחקנו טוב מאוד ב-25 הדקות הראשונות, ובאופן כללי אני מרוצה, שיפרנו את רמת המשחק שלנו וזה מה שהכי חשוב", אמר פפ גווארדיולה, "עכשיו אנחנו במקום הראשון, אבל זה ממש לא משנה כרגע, מה שכן חשוב זה שנשחק ברמה טובה".

אריאן רובן הוסיף: "היה לנו חשוב מאוד לנצח היום ולהציג רמת כדורגל גבוהה. היינו בלי ספק הקבוצה הטובה יותר. פאדרבורן הייתה לחוצה מאוד בהתחלה, ואנחנו הצלחנו לכבוש שני שערים מוקדמים ולעלות ל-0:2. זה היה הניצחון הגדול הראשון שלנו העונה, ועכשיו אנחנו חייבים להמשיך כך".

מריו גצה: "הגענו מוכנים מאוד ורצינו להראות תגובה טובה אחרי שבמשחק האחרון לא הרשמנו. חשוב מאוד שהשגנו את שלוש הנקודות, במיוחד בבית. שיחקנו די טוב וברכות לקבוצה. יש לנו הרבה איכות בסגל ואנחנו כבר מחכים למשחק הבא".

מאמן פאדרבורן אנדרה ברייטנרייטר אמר: "זו הייתה חוויה נהדרת בשביל הקבוצה שלי. תמיד הייתה לנו מוטיבציה להגיע לאליאנץ ארנה ולשחק כשהיא מוארת באדום (במשחקי באיירן היא מוארת באדום, במשחקי מינכן 1860 בתכלת). לבאיירן יש יכולות נהדרות, הם ממש הדליקו זיקוקים בהתקפה ולנו היה קשה מאוד להגן נגד זה. אנחנו גאים מאוד בשחקנים ונישאר פה כולם ביחד כדי ללכת מחר לאוקטוברפסט". כמו כן, המאמן הגרמני בן ה-40 נשמע נרגש לשבת באותו שולחן ליד פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים ואמר: "זה מדהים שיש לי את האפשרות לשבת כאן עם פפ גווארדיולה".

פטריק ציגלר פאדרבורן מול אריאן רובן באיירן מינכן. AP
"היה לנו חשוב להציג רמת כדורגל גבוהה". רובן מול ציגלר/AP
אנדרה ברייטנרייטר מאמן פאדרבורן. GettyImages
התרגש לשבת ליד פפ במסיבת העיתונאים. ברייטנרייטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully