וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב מחצה את רחובות

האלופה נותרה מושלמת אחרי 31:43 על עירוני רחובות, בוטוליה הבקיע 12 שערים. גם הפועל ומכבי ראשון לציון בין המנצחות

בויאן בוטוליה, מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
מעל כולם. בוטוליה/קובי אליהו

המחזור השני בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שלישי) ובמוקד עמד משחקה של מכבי תל אביב נגד עירוני רחובות שבו האלופה שמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון 31:43. הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון שני 29:31 בחוץ על מכבי קרית מוצקין. אס"א תל אביב השיגה ניצחון בכורה 22:32 על הפועל אשדוד.

מכבי תל אביב - עירוני רחובות 31:43 (18:21). האלופה פתחה מצוין והובילה כבר ב-6-7 שערים במהלך המחצית הראשונה, אבל רחובות חזרה לתמונה עם הירידה להפסקה במחצית שהובקעו בה 39 שערים. גם המחצית השנייה נפתחה באותו קצב, ומכבי ברחה ליתרון של עשרה שערים בכניסה לעשר הדקות האחרונות (28:38). בסיום האלופה עם ניצחון שני ורחובות עם הפסד השני. בויאן בוטוליה הוביל את מבקיעי מכבי תל אביב עם 12 שערים. עוד הרבו להבקיע: מילאן מירקוביץ' הוסיף 7 ועידו טוראל ועומר דבדה 6 כל אחד. ברחובות בלט ניקולה סקורוביץ' עם 8 שערים.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 31:29 (16:14). האולם בגושן לא מאיר פנים לגדולות, אבל האדומים יצאו משם עם ניצחון חשוב. האדומים הגיעו מוכנים ופתחו מצוין עם 4:10 אחרי 17 דקות. מוצקין לקחה פסק זמן שני מיד וצימקה ל-11:7 והורידה ל-14:12. במחצית השנייה מוצקין ניסתה להיצמד, אבל סגנית האלופה רושמת ניצחון שני, הרבה בזכות יכולת נהדרת של פיליפ מריאן שכבש תשעה שערים (ורותם בר הצעיר שהוסיף שלושה שערים ראשונים בליגה הבכירה). מוצקין כמובן רשמה הפסד ליגה ראשון.

פיליפ מריאן שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
כבש תשעה שערים. מריאן/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

בני הרצליה - מ.כ. חולון 31:33 (15:16). הרצליה שניצחה בשער הפרש במשחק הקודם, וחולון שנוצחה על חודו של שער, פתחו את המשחק באופן שקול – 8:8 אחרי 20 דקות. שם, החולונים עלו ל-8:10. הרצליה עשתה מהפך ל-12:14 וירדה ביתרון שער להפסקה. המחצית השנייה הייתה צמודה, חולון החזירה לעצמה את היתרון 24:25, אבל עם הכניסה לעשר הדקות האחרונות הרצליה הגיבה בארבעה שערים רצופים ועלתה ל-25:28. בסיום הרצליה רושמת ניצחון שני וחולון הפסד שני.

א.ס רמת השרון - הפועל רמת גן 26:28 (12:13). רמת השרון פתחה בדיוק כמו במשחק הקודם מצוין, עם 2:7 לאחר עשר דקות, אבל כמו נס ציונה גם הפועל רמת גן ידעה לחזור ל-9:7 בדקה ה-20. רמת גן השוותה בתחילת המחצית השנייה, ומשם זכינו למשחק צמוד, עד שרמת השרון התחילה בבריחה שלה ברגעי ההכרעה בדרך ל-21:26, שלוש דקות לסיום. עמית גל הצטיין עם 11 שערים, טונדיי עבדול ראשיד 5 ודניאל שקלים 4. הרבו לרמת גן: אריאל רוזנטל 6, איציק חליפי 5.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתן הצגה. מישה לוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

א.כ. נס ציונה - מכבי ראשון לציון 32:27 (13:12). המקומיים פתחו עם 1:4, אבל הצהובים עם דאבור טאסקוביץ' שערך בכורה ונראה מצוין חזרו למשחק וירדו עם יתרון של שער להפסקה. המחצית השנייה הייתה צמודה (21:21 בדקה ה-45) ומשם קיבלנו הצגה של מילורד קריבוקאפיץ' הנהדר, יחד עם עמית סטלמן, שהוליכו את מכבי ראשון לציון ל-26:30, ולניצחון בסיום.

אס"א ת"א – הפועל אשדוד 22:32 (15:17). המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל את השנייה יזכרו כנראה באס"א לאורך כל העונה. הצגה של מישה לוין עצרה את אשדוד על שבעה שערים, וגם ללא בארי סולומון שהורחק במחצית הראשונה באדום, תינוקות אולג בוטנקו סחפו לניצחון - יובל כץ כבש שבעה שערים, יוסי אפו הוסיף שישה, ניבו לוי עם חמישה ואלירן מצקי שכבר לא כזה ילד - הסתפק בארבעה בדרך לניצחון בכורה מרשים של אס"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully