וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: צמד ללמפארד, שביעייה למנצ'סטר סיטי

אחרי השער מול צ'לסי, הקשר המשיך להפציץ, האלופה הביסה 0:7 את שפילד וונסדיי. צ'לסי עברה שלב אחרי 1:2 מול בולטון

פרנק למפארד חוגג שער עם שחקני מנצ'סטר סיטי. Michael Steele, GettyImages
שלושה שערים בשני משחקים. למפארד חוגג עם החברים/GettyImages, Michael Steele

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי נמשך היום (רביעי), כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי מחוררת את הרשת של שפילד וונסדיי מליגת המשנה עם 0:7 ביתי ומוחץ. סיטי כבשה את כל שבעת השערים החל מהדקה ה-47, כאשר פרנק למפארד מנצח על החגיגה עם צמד ובישול. צ'לסי גברה 1:2 קשה בבית על בולטון, טוטנהאם עשתה מהפך מאוחר וניצחה 1:3 את נוטינגהאם פורסט.

הגרלת שמינית הגמר:

טוטנהאם - ברייטון
סטוק - סאות'המפטון
בורנמות' - ווסט ברומיץ'
שרוסברי - צ'לסי
ליברפול - סוונסי
MK דונס - שפילד יונייטד
מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל
פולהאם - דרבי קאונטי

מנצ'סטר סיטי - שפילד וונסדיי 0:7

תוצאת הסיום במפגש הזה באצטדיון איתיחאד, בין אלופת אנגליה ליריבה מהצ'מפיונשיפ, מעט משקרת כי האורחים משפילד החזיקו מעמד לא רע עד שהתפרקו טוטאלית. אחרי ארבעה משחקים עקרים, סיטי סופסוף חזרה לנצח ולכבוש בצרורות וכעת תצא בשבת למשחק חוץ לא פשוט מול האל סיטי, לפני שהיא מארחת את רומא בליגת האלופות בעוד שישה ימים למשחק בו היא חייבת ניצחון.

47 דקות ארוכות נדרשו לסיטי לפצח את הגנת האורחים ומי שעשה זאת בסופו של דבר היה לא אחר מאשר פרנק למפארד. אחרי השער המרגש מול צ'לסי ביום ראשון, סופר פרנקי קיבל כדור רוחב מג'יימס מילנר ומקרוב שלח לרשת בעזרת רגל של אחד משחקני ההגנה. משם, הסכר נפרץ וסיטי החלה לפרק.

חסוס נבאס מצא את אדין דז'קו ברחבה והבוסני כבש בנגיעה בדקה ה-53. דקה חלפה ונבאס עלה על הלוח בעצמו אחרי מבצע סולו יפהפה באגף ימין שהסתיים בבעיטה לרשת העליונה. בדקה ה-60 כבש יאיא טורה מהנקודה הלבנה לאחר שהבלם האורח קמיל זאייטה הורחק. דז'קו השלים בדקה ה-77 צמד עם נגיחה עוצמתית אחרי הגבהה של קולארוב משמאל. חוסה אנחל פוזו בן ה-18 קיבל בישול מנבאס כדי לכבוש בקלות את השישי בדקה ה-88 והקינוח היה שייך ללמפארד, שהשלים צמד בדקה ה-90 עם בעיטה בגלישה מ-15 מטרים.

קורט זומה שחקני צ'לסי חוגגים שער. Richard Heathcote, GettyImages
קורט זומה וצ'לסי רשמו ניצחון לא פשוט/GettyImages, Richard Heathcote

צ'לסי - בולטון 1:2

ניצחון דחוק לבלוז על היריבה מתחתית הצ'מפיונשיפ, אבל לפחות הם חוזרים לחייך אחרי שתי תוצאות 1:1 רצופות. מוריניו העניק מנוחה לדייגו קוסטה והעלה בשער את פטר צ'ך במקומו של טיבו קורטואה, שכלל לא היה בסגל. בדקה ה-25, המיוחד ראה איך קורט זומה כובש מקרוב אחרי ערבוביה ומעלה את המארחים ליתרון, אולם בלם בולטון, מת'יו מילס, הכניע את צ'ך בחלוף שש דקות עם נגיחה מכ-11 מטרים, שהשוער הצ'כי איחר בזינוק אליה. את השוויון שבר אוסקר, שבדקה ה-55 שלח כדור שטוח מדוד מחוץ לרחבה אל הפינה וסידר לצ'לסי את הכרטיס לשלב הבא.

טוטנהאם - נוטינגהאם 1:3

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, התרנגולים הצליחו להתגבר בבית על מוליכת ליגת המשנה בתום קרב עיקש. ג'ורג' גראנט העלה את פורסט ליתרון מפתיע בדקה ה-61, אבל טוטנהאם ביצעה מהפך מרשים עם שערים של ריאן מייסון (72), רוברטו סולדאדו (83) והארי קיין (91).

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ניוקאסל 3:2 (בהארכה)

בארטון אלביון - ברייטון 3:0

ווסט ברומיץ' - האל 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully