וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: תיקו דרמטי לדורטמונד, ניצחון ללברקוזן

אובמיאנג (73) ואימובילה (88) החזירו את השוורצגלבן מפיגור כפול ב-2:2 מול שטוטגרט. 0:1 ללברקוזן על אוגסבורג

דניאל דיבאדי שחקן שטוטגרט חוגג. רויטרס
הצמד שלו לא הספיק בסופו של דבר. דניאל דיבאדי, משמאל חוגג/רויטרס

המחזור החמישי בבונדסליגה, מחזור אמצע השבוע, ננעל הערב(רביעי) עם חמישה משחקים. במשחק המרכזי ניצלה דורטמונד הפצועה והחבולה מהפסד שני ברציפות וחזרה מפיגור שני שערים ב-2:2 מול שטוטגרט. לברקוזן התאוששה עם 0:1 על אוגסבורג, המבורג נכנעה 1:0 בחוץ למנשנגלדבאך, הרטה ברלין גברה 0:1 על וולפסבורג והאנובר ניצחה באותה תוצאה את קלן.

יונג מין סון שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
גם מזג האוויר לא עצר אותו. מין סון/רויטרס

דורטמונד - שטוטגרט 2:2

השוורצגלבן סבלו מחוסר מזל משווע בשבת, כשעל אף יכולת די טובה הפסידו 2:0 למיינץ ואם לא די בכך אז הנריך מחיטריאן נפצע במשחק הזה והצטרף לרשימה בלתי נגמרת של פצועים. ללא הארמני וגם ללא מרקו רויס, הקבוצה של יורגן קלופ הייתה קרובה מאוד להפסד שני רצוף אבל ביצעה קאמבק דרמטי בסיום. דניאל דידאבי כיכב במדי המארחים וסיבך את דורטמונד עם צמד מהיר. הקשר הגרמני ניצל כדור רוחב של גנטנר לשער קל בדקה ה-48 והשלים את השני 20 דקות מאוחר יותר. אבל סגנית האלופה לא נשברה ופייר-אמריק אובמיאנג הצליח לצמק בדקה ה-73. בדקה ה-88 הרים מרסל שמלצר כדור חופשי מצד שמאל וצ'ירו אימובילה חלוץ הרכש האיטלקי ניצל יציאה לא טובה של השוער כדי לדחוק מקרוב ולקבוע שוויון בסיום.

לברקוזן - אוגסבורג 0:1

הקבוצה של רוג'ר שמידט הגיעה למשחק הביתי מול אוגסבורג אחרי שני הפסדים ברציפות: מול מונאקו בליגת האלופות ומול וולפסבורג בליגה, אבל חזרה למקום השני בזכות ניצחון ביתי שני העונה. יונג מין סון הקוריאני המצוין כבש שער הניצחון (33) אחרי שקיבל כדור עומק מהיברט ובעט מתוך הרחבה לפינה הרחוקה. המשחק הזה הופסק וחודש כעבור כמה דקות בשל מזג אוויר סוער. לברקוזן רחוקה כעת רק נקודה מבאיירן מינכן המוליכה והאלופה עם 10 נקודות אחרי חמישה מחזורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלומון קאלו שחקן הרטה ברלין. GettyImages
לא נגמר. סלומון קאלו חוגג/GettyImages

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - וולפסבורג 0:1
להרטה: סלומון קאלו (35)

האנובר - קלן 0:1
להאנובר: חוסלו (6)

מנשנגלדבאך - המבורג 0:1
לגלאדבך: מקס קרוזה (25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully