וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון הורחק משני משחקים בפועל

מאמן מכבי פתח תקוה ספג גם שני משחקים על תנאי אחרי שהתנפל על בר נתן, ואמר לו: ”בושה וחרפה, חבורה של אפסים”

one

רן בן שמעון הורחק הערב (שלישי) משני משחקי ליגה בפועל ושניים נוספים על תנאי, וכן ספג קנס בגובה 5,000 שקל מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, מאמן מכבי פתח תקוה הורחק במשחק בשבת נגד מכבי נתניה. משמעות העונש היא שבן שמעון לא יוכל לעמוד על הקווים בשני המשחקים הקרובים נגד הפועל רעננה במושבה בסוף השבוע הקרוב ומול עירוני קרית שמונה בחוץ. המאמן יחזור נגד הפועל באר שבע בבית.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יצטרכו להסתדר בלעדיו. בן שמעון/מגד גוזני

בדוח השיפוט של דניאל בר נתן נכתב כי בדקה ה-34 ולאחר שהוא הוזהר מספר פעמים על ידי השופט הרביעי שלא להעיר לצוות השיפוט ולצאת מחוץ לשטח הטכני, הורחק בן שמעון. "הוא עזב את השטח הטכני שוב וצעק לעבר עם תנועות ידיים: 'למה אתה לא שורק לנו ליד?' בטרם עזב את שדה המשחק הוסיף המאמן לעבר השופט הרביעי איתן שמואלביץ': 'בושה וחרפה, חבורה של אפסים'".

עוד צוין בדוח כי בשריקה לסיום המחיצת הראשונה כאשר בר נתן צעד לעבר חדר ההלבשה, התנפל עליו בן שמעון וצעק: "אתה כבר עשר שנים מחפש אותי מאז שלקחת אותי לבית המשפט. אני מבטיח לך שעכשיו אני אקח אותך לבית המשפט". בר נתן ציין כי בסיום המשחק ניגש אליו בן שמעון והתנצל על התנהגותו. בעקבות הדוח החריף הורשע המאמן בסעיף העלבת שופט משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully