וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' בספק לפתיחת העונה

23.9.2014 / 16:13

הפורוורד סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, וייעדר בין שלושה שבועות לחודש. נעימי ורול התאוששו מהפציעות וחזרו לאימונים

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. מגד גוזני
מכה קשה. אבירם זליקוביץ'/מגד גוזני

בני הרצליה שבה היום (שלישי) להתאמן לאחר מחנה האימון והטורניר באיטליה, כאשר מי ששב להתאמן עם הקבוצה הוא הרכז יובל נעימי שלא יצא למחנה. נעימי נפצע במהלך משחק הראווה בגביע ווינר נגד מכבי אשדוד כשבתחילה היה חשש שהוא סובל מפציעה לא פשוטה בגיד אכילס, אך החשש התבדה והוא יחזור לאימונים. שחקן נוסף ששב להתאמן הוא מגנום רול שנפצע במהלך ההפסד לקאזרטה ביום שבת.

בניגוד לשניים, אבירם זליקוביץ' סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי וייעדר בין שלושה שבועות לחודש. הפורוורד נפצע גם הוא במחנה האימון באיטליה, והוא צפוי להחמיץ את משחק הגביע של הקבוצה וכן ייתכן שגם את משחק פתיחת העונה נגד מכבי ראשון לציון. זליקוביץ' היה אחד השחקנים המשמעותיים ביותר של בני הרצליה בעונה שעברה ונבחר לתגלית העונה.

בהרצליה בטוחים שלמרות היכולת הלא משכנעת עד כה במשחקי ההכנה, הם יוכלו לפתוח את העונה בצורה טובה. בקבוצה מרוצים מההשתלבות של ג'וש סלבי שבינתיים רושם מספרים טובים, ומאמינים שגם דווין איבנקס, שעדיין לא נכנס לעניינים, יוכל לעשות זאת בהמשך. מי שלא מרשים מאז הגעתו הוא הפורוורד דבון קולייר, בוגר מכללת אורגון סטייט מהעונה החולפת, אך בהרצליה לא ממהרים לוותר עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully