וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטאר עונים: "נארח את המונדיאל. השאלה היא מתי"

מארגני מונדיאל 2022 עונים לצוונציגר: "הדעה שלו לא מייצגת את הדעה של פיפ"א. בחורף או בקיץ, אנחנו נהיה מוכנים"

תאו צוונציגר, חבר בוועדה המארגנת של פיפ"א. GettyImages
בין כה וכה עוזב במאי. צוונציגר/GettyImages

אחרי שאתמול (שני) בשעות הצהריים תאו צוונציגר, שיושב בוועדה המארגנת של פיפ"א, הצהיר שלדעתו מונדיאל 2022 לא יתקיים בקטאר, בשעות הלילה הגיעה תגובה של הוועדה המארגנת של הטורניר עצמו. צוונציגר, לשעבר יו"ר ההתאחדות לכדורגל של גרמניה, אמר שקיום הטורניר בקטאר בחודשי הקיץ יסכן את השחקנים ואת האוהדים, אבל במאי הוא יעזוב את תפקידו בפיפ"א ויש לציין שלאחר מכן כבר לא תהיה לו השפעה גדולה.

נאסר אל חאטר, בכיר בוועדה המארגנת של המונדיאל שאמור להתקיים במפרץ בעוד כשמונה שנים, אמר: "קטאר תארח את מונדיאל 2022 והשאלה היחידה היא לא 'אם', אלא 'מתי'. הדברים שאמר ד"ר צוונציגר משקפים את דעתו האישית ולא את הדעה הרווחת בפיפ"א. אם יחליטו שהמונדיאל יתקיים בחורף או בקיץ, אנחנו נהיה מוכנים. הוכחנו לפיפ"א שאפשר לקיים פה את הטורניר גם בקיץ בזכות טכנולוגיית צינון".

בנובמבר תתקיים ישבה חשובה בפיפ"א, בה יידונו האירוח של מונדיאל 2018 ברוסיה והאירוח של מונדיאל 2022 בקטאר. אחרי האשמות רבות על רכישת קולות בהצבעה על האירוח שהתקיימה באוקטובר 2010, הוועדה האתית של פיפ"א החלה לחקור את הנושא בצורה עמצאית ואם היא תמצא ראיות לכך שהקטארים שיחדו בכירים כדי שיצביעו עבורם, יתקיים דיון מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully