וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: רומאריו פירס נחת במטרה להצטרף

23.9.2014 / 0:24

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, העולה מקווה שהקשר יעבור את הבדיקה הרפואית. דודו דורש תשלום מיידי של 45 אלף יורו כדי לסכם על התרת חוזהו

one

הקשר הברזילאי רומאריו סנטוס פירס נחת הלילה (שני), סמוך לשעה חצות בישראל, כדי להצטרף למכבי נתניה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, הוחלט בקבוצה מעיר היהלומים לנסות להביא את הקשר האחורי, זאת למרות שהוא נכשל בבדיקות הרפואיות כאשר אמור היה להצטרף להפועל באר שבע במהלך הקיץ.

פירס המתין ארבעה ימים, עד שאתמול הוצאה עבורו ויזה ובשעות הערב הוא המריא לישראל. מחר בבוקר אמור פירס להילקח על ידי אנשי מכבי נתניה לבדיקה רפואית מקיפה. בזמן הבדיקה בבאר שבע, נמצאה אי תקינות בליבו של השחקן ובגללה החליטו בסגנית האלופה שלא לצרף אותו. השחקן טוען כי הוא יעבור בהצלחה את הבדיקה הרפואית הקרדיולוגית שצפויה לו הפעם ואם הדבר אכן יקרה, נתניה תחתים אותו.

גורם במכבי נתניה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מחזיקים אצבעות שרומאריו סנטוס יעבור בהצלחה את הבדיקה, כי הוא שחקן מצוין ואנחנו חייבים קשר אחורי מסוגו בקבוצה". התנאים הכספיים של השחקן בקבוצה טרם סוכמו סופית, אולם מאחר שהעונה כבר החלה, עלותו תסתכם בכ-90 אלף דולר בלבד.

בשעות הצהריים אמורים בנתניה לשבת ולסגור את כל התנאים הכספיים להתרת חוזהו של דודו סארנסה. כפי שכבר פורסם, נתניה תשלם פיצוי כספי על סך 45 אלף יורו לשחקן והוא יעזוב ללא תביעה לתשלום מלא של שכרו עד לסיום העונה. נתניה לא העבירה את חוזהו של דודו בבקרה התקציבית בתחילת העונה, אבל השחקן ידרוש לקבל את כל הפיצוי הכספי בתשלום אחד בטרם יעזוב את ישראל בחזרה לברזיל.

רומאריו פירס שחקן פטרולול. GettyImages
יצטרף לנתניה? רומאריו פירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully