וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן הושאל לשנתיים ממכבי תל אביב לקרית שמונה

22.9.2014 / 19:12

התסבוכת מול הצהובים נפתרה והכישרון הצעיר עבר צפונה. למחזיקת הגביע יש אופציה לרכוש אותו בסיום עסקת ההשאלה

דור ז'אן מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סוף לתסבוכת. ג'אן/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של שחקנה הצעיר של האלופה מכבי תל אביב, דור ג'אן. השחקן הושאל ממכבי תל אביב לקרית שמונה וחתם על חוזה לשנתיים, עם אופציה לארבע שנים נוספות במידה שמחזיקת הגביע תחליט לרכוש אותו.

ג'אן, שצפוי על פי קרית שמונה לערוך אימון בכורה כבר מחר עם הקבוצה ולעמוד לרשות המאמן ברק בכר לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת הקרובה, ניהל בתקופה האחרונה בוררות מול מכבי תל אביב, לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה, שבסופו של דבר הושגה היום.

השחקן טען כי הוא חתם כאשר שיחק בנוער על חוזה לפיו הוא ישוחרר ללא תמורה אם יעלה לבוגרים ולא יזכה לחוזה חדש. במכבי תל אביב טענו כי הוא חתם על חוזה אפס לפני שנה ושהקיץ היה אמור לחתום על חוזה חדש. במשך כל הזמן הזה, ג'אן התאמן תחת הסקאוט עמיר תורג'מן.

ג'אן, 19, הבקיע בעונה שעברה 13 שערים במדי קבוצת הנוער של הצהובים. במחזורי הסיום של העונה בליגת העל הוקפץ לסגל הבוגרים ורשם שמונה הופעות כמחליף.

הוא אמר לאתר הרשמי של קרית שמונה: "אני מאוד שמח ונרגש להגיע למועדון כמו קרית שמונה, שגדל ומוסיף לגדול. אני גאה להיות חלק ממועדון עם סגל שחקנים איכותיים ועם צוות מקצועי, ניהולי ובעלים מדהימים. אני בטוח שתהיה לנו הצלחה מבחינה קבוצתית וגם ברמה האישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully