וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב-מ.ס אשדוד: בכורה בהרכב לאזולאי ופלאח

שני שחקני הרכש יפתחו לראשונה ברבע גמר גביע הטוטו (ג', 20:30),אבו אל היג'א יפתח כמגן ימני. אבו ענזה בחוד של קלינגר

מוחמד אבו אל היג'א שחקן הפועל תל אביב לפני רן רול שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקבל עוד הזדמנות. מוחמד אבו אל היג'א/ברני ארדוב

נראה כי הפועל תל אביב לא הרימה ידיים בכל הקשור לגביע הטוטו, ומחר (שלישי) יעלה אסי דומב בהרכב חזק לגומלין ברבע הגמר מול מ.ס אשדוד, שניצחה במגרשה הביתי 0:2 במשחק הקודם. מאמן האדומים יערוך שלושה שינויים עיקריים מההרכב שפתח מול קרית שמונה בליגה בשבת (3:0).

שלומי אזולאי וסארי פלאח יערכו את הופעת הבכורה שלהם כשיפתחו על חשבונם של יורחן קולין ושון מלכה. בנוסף, המגן הימני הצעיר מוחמד אבו אל היג'א יעלה במקומו של ליאור לוי. מלבד אלה כל שאר הרכב אמור להיות זהה. בתוך כך, משה אוחיון שחתם אתמול על חוזה לשנתיים בקבוצה עבר היום בבקרת התקציבים. אוחיון יוכל להירשם למשחק מחר, אך לא ברור אם דומב אכן יכליל אותובסגל בשל כושרו הליקוי.

בתוך כך, אוהדי הפועל תל אביב זועמים על הנהלת הפועל חיפה, בשל סירובה לקבוע מחירי כרטיסים אחידים. ומעמותת ?האדומים? נמסרה הערב ההודעה: "העמותה קיבלה הערב הודעה מראשי הפועל חיפה לפיה הם דוחים את עקרו ההדדיות ומעוניינים לקבוע את מחיר הכרטיס למשחק בין המועדונים בסיבוב השני על 35/70 שקל. הודעה זו באה לאחר שהנהלת הפועל ת?א כבר הסכימה על מחיר של 50 שקל לכרטיס ביציע הקבוצה האורחת במשחק בשבת הקרובה.

"מ?האדומים? נמסר כי ?הנהלת הפועל חיפה, התגלתה פעם נוספת בקטנוניות שלה וכאחת שאינה רואה את טובת אוהדיה. אנו מקווים שעד למשחק הליגה בין הקבוצות באיצטדיון עופר תחזור הנהלת חיפה מהחלטתה?.

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג'א, סארי פלאח, הרמוני איקנדה, בנג'מין פרנסיס, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, שלומי אזולאי, שובל גוזלן.

מוראד אבו ענזה מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
יפתח בחוד. מוראד אבו ענזה/קובי אליהו

במ.ס אשדוד מאמינים שהקבוצה יכולה לעשות דברים יפים העונה בעקבות פתיחת העונה הטובה, ואחד מהם יכול להגיע מכיוון גביע הטוטו. ניר קלינגר, שזכה בגביע הטוטו האחרון כמאמן הפועל חיפה, דירבן היום את השחקנים לקראת המשחק: "בגביע הטוטו אין אולי מענקים על ניצחונות, אבל כמו שאני מכיר את הבעלים אני מעריך שהוא יידע להחזיר לכם".

טימור אביטן עזב אתמול בהשאלה למכבי יבנה. אביטן הפציר בקלינגר לשחררו וזה הסכים רק אחרי שסוכם בין אשדוד ליבנה שאשדוד תוכל להחזיר אותו לשורותיה בחלון ההעברות של חודש ינואר. אביטן פתח בהרכב שלשום בניצחון על הפועל חיפה, ואת מקומו בחוד יתפוס מוראד אבו ענזה. ירו בלו ירצה עונש הרחקה בגלל הכרטיס האדום מול קרית שמונה וימשיך להיעדר. לעומתו יחזור אלכסנדר דוידוב להרכב במקום רחמים צ'קול ששיחק כקשר אחורי בשבת האחרונה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, ג'ואן אושאניוואה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה, ניב זריהן, גדי קינדה, מוראד אבו ענזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully