וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: איקר קסיאס צפוי לרדת לספסל מול אלצ'ה

בספרד מדווחים שהשוער עשוי לאבד את מקומו בהרכב לנבאס. אנצ'לוטי על רונאלדו: "לא זקוק למנוחה" (ג', 21:00, 5 ו-HD)

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
יחכה על הספסל? קסיאס/GettyImages

רק הערב (שני) יינעל המחזור הרביעי בליגה הספרדית, עם המשחק בין חטאפה לוולנסיה. למרות זאת, כבר מחר ייפתח המחזור החמישי, כשבמוקד יעמוד כמובן המשחק בין ריאל מדריד לאלצ'ה. בנוסף, תארח סלטה ויגו את דפורטיבו לה קורוניה בדרבי של גליסיה.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. GettyImages
לא יקבל מנוחה. רונאלדו/GettyImages

ריאל מדריד - אלצ'ה (21:00, ספ' 5 ו-HD)

אחרי לא מעט לחץ בשל שני הפסדי ליגה בשלושת המחזורים הראשונים בליגה, הצליחו הבלאנקוס לחזור לעצמם עם 1:5 על פ.צ. באזל ו-2:8 על דפורטיבו לה קורוניה בשבת. עכשיו, תנסה ריאל מדריד לשמור על המומנטום. אלופת אירופה תארח את אלצ'ה הקטנטנה שפתחה את העונה עם ארבע נקודות בארבעה מחזורים.

למרות הניצחון בשבת, נראה כי המאמן קרלו אנצ'לוטי מחליט לערוך שינוי אחד די משמעותי. המאמן האיטלקי צפוי להוריד אל הספסל את איקר קסיאס במשחק מחר ולפתוח עם השוער הקוסטה ריקני קיילור נבאס, שצורף הקיץ מלבאנטה.

"כשהמועדון, השחקנים והאוהדים מאוחדים, קל יותר להילחם עבור המטרות שלנו", אמר אנצ'לוטי, "בזכות זה זכינו בליגת האלופות בעונה שעברה. נגד אלצ'ה נעמוד בפני מבחן, ואני רוצה לראות המשכיות ביכולת שלנו". למרות הדיווח במארקה על ספסולו של קסיאס, האיטלקי אמר עליו: "איקר בכושר מצוין". על כריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן: "הוא לא זקוק למנוחה עדיין. הוא בסדר ואנחנו זקוקים לו במיטבו כי הוא נמצא בכושר מצוין".

סלטה ויגו - דפורטיבו לה קורוניה (ג', 23:00, ספ' 5)

הדרבי הגליסאני ה-106 ייערך בבלאיידוס כשסלטה ויגו תארח את דפורטיבו לה קורוניה. המארחת פתחה את העונה עם שש נקודות בארבעה מחזורים, בעוד לה קורוניה עם ארבע נקודות ומגיעה אחרי תבוסה 8:2 מול ריאל מדריד. סלטה, לעומת זאת, מגיעה מעודדת מאוד אחרי שסיימה ב-2:2 מרשים מאוד מול אתלטיקו מדריד בחוץ במחזור האחרון ולמעשה לא הפסידה עד כה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully