וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני שוחרר מהפועל ב"ש: "לא החלטה מקצועית"

22.9.2014 / 19:11

סגנית האלופה נפרדה מהקשר הוותיק, שהפך לשחקן חופשי ויוכל להמשיך לחפש לעצמו קבוצה: "זה לא סוד שנפגעתי"

one

קובי דג'אני שוחרר הערב (שני) מהפועל באר שבע. לפיכך, הפך לשחקן חופשי ויוכל לחתום בכל קבוצה שירצה, כשאינו מוגבל על ידי חלון ההעברות בליגת העל, שנסגר הערב.

בעקבות ההחלטה לשחרר את הקשר הוותיק, הוא אמר לוואלה! ספורט: "רגע לפני סגירת חלון ההעברות הגענו לסיכום. אני שחקן חופשי ובעוד מספר ימים אסגור בקבוצה אחרת. אני מודה לאוהדים הנפלאים, יש לבאר שבע קהל מדהים ואני מקווה שיביאו הישגים. הייתה החלטה של המאמן וזאת זכותו. זה לא סוד שנפגעתי, אבל זה גם לא נראה לי מקצועי. אלה הבחירות של המועדון הזה. אני מאוד אוהב את הקהל ורוב האנשים שם".

הפועל באר שבע ניסתה להחתים שחקן הגנה ביום האחרון של חלון ההעברות. אתמול (ראשון) בדקה הקבוצה אפשרות להחתים את הבלם בן והבה, ואף פנתה לבית"ר טוברוק לגבי אפשרות לרכוש את כרטיסו, אך היום התברר כי העסקה מורכבת מדי ובשלב זה היא לא תצא אל הפועל.

שני שחקנים נוספים שהוצעו לקבוצה הם אלעד גבאי ממכבי חיפה ועופר ורטה ממ.ס. אשדוד. הבוקר פרסמנו כי מגן אשדוד מועמד לעבור, אך בקבוצה מעיר הנמל רצו להעבירו בהשאלה ובבאר שבע סירבו לכך. בנוסף, בבירת הנגב סירבו לשחרר את דג'אני בחינם ולשלם את שכרו במסגרת עסקת ורטה, לאחר שאשדוד הציעה זאת.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"מודה לקהל המדהים של באר שבע". דג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully