וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחפשת בלם, פנתה לבן והבה

21.9.2014 / 7:08

הבלם שכבר שיחק במועדון ישוב על חשבון אסקלינג? דובב גבאי יחתום רק אם חוזהו ישודרג. גם חלוץ עשוי עדיין להגיע

one

רגע לפני סגירת חלון ההעברות, הפועל באר שבע תנסה להתחזק בשחקן נוסף. הבוקר (ראשון) התברר כי הקבוצה כבר נמצאת במגעים עם בלם. מדובר בבן והבה ששייך לטוברוק, ושיחק לפני שנתיים במועדון. אם והבה יגיע, באר שבע עשויה לשחרר את הבלם יואכים אסקלינג.

גם שמו של אלעד גבאי ממכבי חיפה שוב עלה, אבל לא ברור האם הקבוצה תוכל לעמוד בשכרו, מה גם שאלונה ברקת לא מתלהבת לצרף מגן ימני לאחר החתמת דור מלול. בן אלגרבלי מתאמן עם הנוער, ואחרי שקיבל אור ירוק לעזוב, הוא קרוב לסיכום ברמת השרון מהלאומית. במועדון טוענים כי אין כל התקדמות לגבי אלירן עטר שהוצע בשבוע שעבר על ידי נציגו אבי נימני. הסיבה העיקרית לכך היא שכרו של השחקן, כ-450 אלף יורו לעונה. נראה כי גם הצמד של גבאי אתמול, בתוספת החזרה מפציעה של שלומי ארבייטמן, רק מחזקים את ההערכה של ברקת. לוי היה רוצה לצרף חלוץ, אבל מכסת הזרים מלאה וכרגע, מלבד עטר, אין שחקן משמעותי פנוי בשוק שיוכל להגיע תמורת הסכומים שברקת מוכנה לשלם.

במהלך השבוע חששו בבאר שבע שמעידה מול הפועל פתח תקוה תוביל לכדור שלג, אבל אתמול (שבת) השיגה הקבוצה של אלישע לוי ניצחון ראשון העונה בכל המסגרות והעניקה מעט שקט לחדר ההלבשה. בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מאובידיו הובאן: "עושה רושם שהוא לא היה זקוק לתקופת התאקלמות. מדובר בשחקן פיזי שיודע לתקל ועוזר המון מאחור. יחד עם אוגו שנכנס לכושר, נהיה קבוצה טובה מאוד".

צפו: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

אלישע לוי בסיום: "עשינו דברים יפים שלא עשינו קודם"

בן והבה שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
יחזור לנגב? בן והבה/קובי אליהו

כפי שפורסם שלשום, במועדון רוצים להאריך את חוזהו של דובב גבאי, ושיחות ראשוניות בעניין החלו עם נציגיו. הצמד אתמול רק העלה את מניותיו של החלוץ והגביר את כאב הראש של אלישע לוי לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני הבא, כשעד אז שלומי ארבייטמן המתאושש מפציעה ייאבק מחדש על מקומו בהרכב, וישנם מאמצים להכשיר גם את מאור מליקסון. "כולם מבינים עכשיו למה רוצים להחתים את גבאי. בכל עונה הוא עושה את העבודה בשקט, עכשיו הזמן של המועדון להחזיר לו על ההשקעה", אמרו שחקנים בקבוצה. גבאי יכול לנהל משא ומתן החל מחודש ינואר ויישאר במועדון רק אם יוצע לו שדרוג. גם סיראז' נאסר נמצא באותו מצב וממתין להצעה הרשמית.

"אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לילד בשם אוראל דהאן, שאנחנו מחבקים אותו בהפועל באר שבע והוא חולה במחלה קשה אז אני רוצה לאחל לו רפואה שלמה", אמר גבאי, שכבש אתמול את הצמד החמישי שלו בקריירה."אני באמת לא זוכר את הפעם האחרונה שבה כבשתי צמד אבל בליגה כבשתי בסיום העונה שעברה מול מכבי תל אביב. בדרך כלל אני מתעורר במחזור שמיני, אולי תשיעי, כך שאני שמח שהשערים הראשונים העונה הגיעו מוקדם יותר ואעשה הכול כדי לכבוש יותר מעשרה שערים העונה. היה קצת לחץ כי יש מאיתנו ציפיות גבוהות ומצפים שכל משחק ננצח". לקראת מכבי תל אביב אמר: "נתכונן אליהם כמו שצריך, נבוא לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. עוד מוקדם לקרוא לזה משחק עונה כי יש הרבה קבוצות טובות בליגה". בהתייחס לאפשרות שיצטרף חלוץ אמר: "זה נותן לי דרייב. המועדון יכול להביא את השחקנים שהוא רוצה ואנחנו נקבל אותם בזרועות פתוחות ולא משנה באיזה תפקיד. אנחנו מסתכלים אך ורק על טובת הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל באר שבע דובב גבאי, רועי גורדנה. ברני ארדוב
"שמח שהשערים הראשונים העונה הגיעו מוקדם יותר". דובב גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully