וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אני מאמן לשחקנים את המוח, מעמיס מידע, זה קשה"

מאמן מנ' יונייטד תירץ את ההפסד ללסטר והפתיחה הרעה של העונה. התקשורת מבקרת: "ואן חאל גאון? קודם שיתקן את ההגנה"

שחקני מנצ'סטר יונייטד ויין רוני, טיילר בלאקט, דיילי בלינד. GettyImages
מאות מיליונים של יורו מתאיידים על הדשא/GettyImages

פתיחת העונה הגרועה של מנצ'סטר יונייטד הגיעה אמש (ראשון) לשיא כשהשדים האדומים הוליכו 1:3 על לסטר הצנועה, והושפלו כשלאחר 90 דקות ירדו מכר הדשא עם הפסד צורב בתוצאה 5:3. החלק הקדמי של יונייטד עשה את העבודה, אבל ההגנה שוב הציגה משחק רע וחוסר תיאום, ויונייטד חשפה חולשה מנטלית כשהתפרקה וספגה רביעייה ללא מענה.

"יש לנו יותר מדי שחקנים שרוצים להבקיע גול", אמר מאמן יונייטד לואי ואן חאל. השדים האדומים שפכו בקיץ מאות מיליוני דולרים על רכש, אבל הפאזל עדיין נראה חסר. כדורגלן העבר ופרשן "דיילי מייל" הארי רדנאפ לא חסך ביקורת: "ואן חאל גאון? קודם שיתקן את ההגנה שלו. לא צריך מוח טקטי גדול כדי לקנות את פלקאו ודי מריה. כל אוהד יונייטד יכול היה לחשוב על זה, זה לא מדע טילים. אבל לתקן את הגנת יונייטד זה סיפור אחר. עכשיו באמת נגלה כמה ואן חאל גאון. יונייטד נמצאת שנות אור מאיפה שהיא צריכה להיות. היה ברור שחסרים להם שחקני הגנה והם לא החתימו בלם בעל שיעור קומה. מנצ'סטר יונייטד לא בליגת האלופות ויש לה זמן לאורך כל השבוע לתקן את ההגנה. אין תירוצים כשסופגים חמישייה".

גם פרשן "סקיי ספורט ג'יימי קארגר הלם ביונייטד ומאמנה: "הם הוציאו הכי הרבה כסף בחלון ההעברות ולא קנו מגן אחד ראוי. זה ניהול כושל. ליברפול ספגה בעונה שעברה הרבה וזה עלה לה בתואר, יונייטד נראית פגיעה באותה מידה מאחורה".

בינתיים ואן חאל אמר שמי שהציג לשחקנים את הסקואטינג על לסטר היה עוזרו ריאן גיגס. "הוא עשה לי מצגת ואישרתי אותה, הוא הציג את ההכנה של הסקאוטינג לשחקנים", צוטט ואן חאל ב"אינדיפנדנט", "ניתחתי את לסטר שלוש פעמים, יש לי ארבע מחברות על סגנון המשחק שלהם. אני מכין את כל המשחקים שלי בדקדקנות. אני יודע הכול על היריבה והשחקנים שלה, על המחליפים, על בועטי הבעיטות החופשיות, הכול. אלה בעיות שיש בהתחלה. אני מאמן לשחקנים את המוח ולכן זה קשה. אני מעמיס הרבה מידע והם צריכים להשתמש בו. צריך לקחת את המידע הנכון לאותו רגע ולהשתמש בו".

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
זה נראה רע מכל זווית צפייה. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully