וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל ישוחק ביום ראשון

21.9.2014 / 16:08

במנהלת הליגה הגיעו לסיכום עם רשות השידור על הקדמת המשחק המרכזי ביום. כל המשחקים ישודרו בשעה 20:45. מכבי חיפה - הפועל ירושלים בפתיחה

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כל המשחקים הגדולים ביום ראשון. פניני ואליהו/ברני ארדוב

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (ראשון) כי הגיעה לסיכום עם רשות השידור על כך שהמשחק המרכזי בליגת העל יתקיים העונה בימי ראשון בשעה 20:45, כאשר המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל יתקיים למחרת. בעונה שעברה התקיים המשחק המרכזי בימי שני בשעה 18:45, לפני המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל, ויצר ערב ספורט של ערוץ הראשון, אך זכה ללא מעט ביקורת מצד אוהדי הכדורסל שטענו כי השעה מוקדמת מדי ואין ביכולתם להגיע לפתיחת המשחקים הללו.

כמו כן הודיעה מנהלת הליגה על שלושת השידורים הראשונים של הערוץ הראשון בפתיחת ליגת העל: ב-5 לאוקטובר, המחזור השני, תארח מכבי חיפה את הפועל ירושלים במשחק שהוקדם לצורך נסיעת הירוקים למסע משחקים בארצות הברית. ב-12 לאוקטובר, מחזור הפתיחה בליגת העל, תארח עירוני נס ציונה את מכבי תל אביב, וב-19 לאוקטובר ייערך משחק הליגה הראשון בפיס ארנה בירושלים, כשהפועל ירושלים תארח את הפועל תל אביב. כאמור, כל המשחקים ייערכו בשעה 20:45.

ליגת העל תצא לדרך במשחק בין חיפה להפועל ירושלים ב-5 לאוקטובר, והיא תימשך עם המחזור הראשון שבוע לאחר מכן. במהלך שני הסיבובים הראשונים של הליגה ייערכו שני מחזורים באמצע השבוע - המחזור השני, שייערך ב-16 לאוקטובר, והמחזור העשירי, שייערך ב-3 לדצמבר.

דגן יבזורי מכבי חיפה. מגד גוזני
המשחק המרכזי הראשון בכיכובו. יבזורי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully