וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בגאטוסו מתפרץ על העיתונאים: "לכו תזדיינו"

מאמן אופי כרתים היוונית סיפק מונולוג פרוע, באיטלקית ואנגלית שבורה ותקף: "אין לי זמן לשטויות שלכם. אני לא הולך הביתה לבכות ולא מתפטר"

ג'נארו גאטוסו, כוכב העבר הקשוח של מילאן, אף פעם לא היה איש שגרתי. אמש (שבת), הקבוצה אותה הוא מאמן, אופי כרתים מהליגה היוונית, ניצחה 0:1 את אטרומיטוס. למרות הניצחון, לאחר המשחק גאטוסו התפרץ על התקשורת המקומית במסיבת העיתונאים.

"הגעתי לאופי כרתים כדי לעבוד. ביום בו נשיא המועדון הגיע לראשונה לאיטליה, להיפגש איתי, הוא סיפר לי הכול על המועדון. עיתונאים ועיתונים לא צריכים לפרסם שקרים כמו שעשו כאן בעיתון מסוים, לגבי המעמד שלי בקבוצה.

זו הקבוצה שלי, אני הקפטן של הספינה הזו ולעולם אני לא נוטש. הכי קל יהיה לקום וללכת עכשיו, אני יודע שיש דברים קשים בדרך, אבל אני עובד 12-13 שעות ביום. לפעמים אנחנו מנצחים, לפעמים לא, אבל לא אעביר ביקורת על השחקנים שלי.

אני אחראי על השחקנים שלי. לא אתם. אתם רק כותבים 100 אחוז בולשיט בעיתונים שלכם. אחרי משחק ידידות מול ארגוטליס נכנסתי לחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים שמי שלא ישתפר, יעוף. אופי היא לא ברצלונה ולא ריאל מדריד. היא קבוצה עם המון בעיות, אבל עם המון לב.

בשבועות האחרונים קיבלתי 4-5 שיחות טלפון מהנשיא, שהציע לי לעזוב, אבל אני נשאר. המשפחה שלי חיה כאן בכרתים. אני לא כאן לנופש. מה שאני קורא בעיתונים זה טירוף. שנה אחת כאן היא כמו עשר בכל מקום אחר. אבל אני לא הולך הביתה לבכות שאין לנו כסף. אני ממשיך להילחם. אין לי זמן לבזבז על שטויות שלכם.

העיתונאים שכתבו את השטויות האלה, הם לא מעריכים את הקבוצה. בכל יום אנחנו מדברים בקבוצה על כך שצריך לעזור אחד לשני. יש לנו בעיות, אבל להמון קבוצות באירופה יש בעיות. אני רוצה שהשחקנים שלי ישחקו עם ביצים ולב.

להרבה קבוצות אין כסף. אצלנו, אין לי את התירוץ הזה ששחקנים לא משחקים בקבוצה כי לא משלמים להם. לכו תזדיינו! מה שאתם כותבים זה שקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully