וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: "אי אפשר לתאר במלים כמה היינו פראיירים"

21.9.2014 / 6:51

בנתניה התקשו למצוא מילים אחרי ה-4:4 ודאגו להרוש: "שלא ייכנס לדיכאון". אלי שגב יחליט היום אם לצרף את רומאריו פירס

one

במכבי נתניה התקשו להירגע אמש (שבת) מה-4:4 מול מכבי פתח תקוה, בו שמטו שלוש פעמים יתרון וראו את המלאבסים חוזרים מפיגור 4:2 לשוויון דרמטי. "אי אפשר לתאר במלים כמה פראיירים היינו במשחק הזה", אמר אחד השחקנים. "אנחנו חייבים להתעשת מהר מאוד ולהשיג ניצחון ראשון כבר במשחק הקרוב".

בנתניה מקווים שהשער שספג אריאל הרוש בין רגליו והביקורות שהוטחו בו אחרי המשחק לא יפגעו בבטחון שלו: "שלא ייכנס לדיכאון", אמר גורם במועדון. "חשוב שייצא מזה מהר כי בשבת יש לנו את קרית שמונה הלוהטת". בנתניה אהבו מאוד את המחווה של ערן לוי, שרץ לעבר הרוש אחרי השער שכבש בפנדל והביא את כל השחקנים לחבק את השוער אחרי הטעות שעשה בשער הראשון שספגה הקבוצה.

שוער מכבי נתניה אריאל הרוש. מגד גוזני
"חשוב שייצא מזה מהר". אריאל הרוש/מגד גוזני

הבעלים אלי שגב אמור להשיב היום להצעה שהונחה בפניו לצרף את הקשר הברזילאי רומאריו פירס. שגב נחת בסוף השבוע בארץ וצפה אתמול במשחק. הוא שוחח עם סוכנו של הברזילאי אבי נמני, ואמור להשיב היום אם הוא מעוניין לצרפו. כזכור, הקשר האחורי ששיחק בפטרולול הרומנית היה אמור לחתום בהפועל באר שבע, אבל לא עבר בהצלחה את הבדיקה הרפואית שנערכה לו בשל ממצאים בליבו. בנתניה יערכו לשחקן את אותן בדיקות, אם שגב יסכים למתוח את גבולות התקציב ולצרף את השחקן שעלותו כ-400 אלף שקל בעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully