וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי ניצח את האקסית מילאן: "נקמה? בהחלט לא"

יובנטוס ניצחה את הרוסונרי 0:1 בסן סירו, אלגרי נותר ג'נטלמן אך הודה ש"זה לא היה משחק רגיל עבורי", המאמן הפסיד אינזאגי: "מי שקיווה לנצח אותם ציפה לקצת יותר מדי"

מאמן מילאן פיליפו אינזאגי. AP
נותר ריאלי. אינזאגי/AP

יובנטוס המחישה אתמול (שבת) בצורה מובהקת למילאן מי האלופה ומי בינתיים רק מפנטזת, כשהגברת הזקנה ניצחה 0:1 בסן סירו. הרוסונרי התחילו את העונה עם שני ניצחונות רצופים, אבל שער של קרלוס טבס העניק ליובנטוס שלוש נקודות והחזיר את המילאנזים לקרקע.

"כעסתי בסיום כי באמת קיווינו שנצליח להשתוות לקבוצה המצוינת שמולנו", אמר פיפו אינזאגי, מאמן מילאן, "אמרתי לשחקנים שאני מסופק, כי אחרי שני מחזורים, אנחנו לא יכולים להיות באותה רמה של אחת הקבוצות הכי חזקות באירופה.

"אם הנגיחה של הונדה הייתה נכנסת, המשחק היה נראה אחרת. הצבנו שני חלוצים בניסיון לחזור, אבל לא הצלחנו. המשחק הזה הזכיר לנו שאנחנו חייבים לחיות ממשחק למשחק כדי להמשיך להתפתח ולהתקרב ליובה ולרומא, שיש להן משהו שלאחרות אין.

"השער נוצר על ידי שני שחקנים גדולים, שהכריעו משחק שיכול היה להיגמר בקלות 0:0 ולתת לנו נקודה חיובית. ההגנה עשתה עבודה מצוינת הערב ועצרה את רוב הניסיונות שלהם. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל במקביל יודעים שלקחת נקודות מהקבוצה שלקחה אליפות שלוש שנים ברציפות ובשנה שעברה הייתה עם 50 נקודות יותר מאיתנו - זה לצפות לקצת יותר מדי".

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס חוגג שער. AP
כמה זה מתוק. קרליטו/AP

מנגד, המאמן המנצח מסימיליאנו אלגרי מתעקש שהוא לא רואה בניצחון נקמה מול קבוצתו לשעבר, על ידיה פוטר בשעונה שעברה. זו הייתה הפעם הראשונה שלו בסאןסירו מאז פוטר בפברואר, ועל אף שנדמה שעבורו זה ניצחון ששווה הרבה יותר משלוש נקודות, הוא מנסה לשמור על קר רוח.

"היה משחק טוב", אמר אלגרי, "מילאן התגוננה, אנחנו הגענו למצבים, הסתכנו כי יכולנו לספוג במתפרצות, אבל באופן כללי די שלטנו במשחק. אנחנו במסע, ונשתפר ככל שיחלוף הזמן. יש עוד דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל לקחנו פיקוד אחרי השער, ואני מרוצה מהגישה של השחקנים".

אלגרי הודה שזה לא היה משחק רגיל: "אחרי שלוש שנים וחצי שעברתי פה וחלקנו פה כל כך הרבה אמוציות, רגעים אינטנסיביים וניצחונות, אי אפשר לומר שזה משחק רגיל עבורי. עם זאת, בהחלט לא ראיתי בזה הזדמנות לנקמה. אני עכשיו מאמן יובנטוס, ומתרכז רק בה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
"אנחנו במסע, ונשתפר ככל שיחלוף הזמן". אלגרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully