וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "לא החלטתי אם לייצג את נבחרת ישראל"

קשר הנבחרת הצעירה וגנט הבלגית המחזיק בדרכון אמריקאי מתלבט: "אחליט כשיגיע הזמן לפי מה שיאמרו הראש והלב"

קני סייף שחקן נבחרת הנוער של ישראל (ימין) מול מרקס בנטה שחקן נבחרת הנוער של ליטא. ברני ארדוב
רוצה מונדיאל. סייף/ברני ארדוב

קני סייף היה בקיץ אחד המלפפונים החמים בליגת העל, אבל הקשר, שבחר בסופו של דבר לעבור לגנט הבלגית, כלל לא יודע אם ברצונו לשחק בנבחרת ישראל. "אני מקווה לשחק בנבחרת לאומית", אמר סייף בראיון לאתר הרשמי של קבוצתו. "מאמן נבחרת ישראל היה ביציע במשחק נגד מוסקרון ואולי אקבל זימון לאחד המשחקים הקרובים. שמעתי גם שארצות הברית מתעניינת והודות לדרכון האמריקאי שלי אני יכול לשחק עבורה. יש לי בחירה ועדיין לא קיבלתי החלטה. אקבל אותה כשיגיע הזמן. המשפחה שלי בישראל, אבל מצד שני ארצות הברית עולה כל ארבע שנים למונדיאל וארצה לחוות את זה בקריירה שלי. הבחירה תהיה תלויה במה שיגידו הראש והלב".

סייף שיחק בנבחרת הצעירה של ישראל, אך לפי חוקי פיפ"א יוכל עד גיל 21 לייצג את הנבחרת הבוגרת של ארצות הברית. הקשר כבש בשבוע שעבר את שער הניצחון של קבוצתו (0:1) בהופעה השנייה שלו במדי הבפאלוז: "ראיתי את השער מספר פעמים והורדת החולצה הייתה טפשית. עשיתי את זה בלי לחשוב. השער הזה יכול לשנות הכול. נגיחות? בעונה שעברה הבקעתי שבעה שערים עם הראש. בדרך כלל אני מפצה על הגובה שלי בעמידה במקום הנכון".

על ההתאקלמות אמר: "בשבוע שעבר הבקעתי את שער הניצחון ומחר מישהו אחר יעשה את זה. בלי החברים לקבוצה לא הייתי מצליח. אחרי השער קיבלתי הודעות ממשפחה, חברים והתקשורת. אפילו בניו יורק טיימס רצו לראיין אותי, אבל אני רוצה להתרכז בכדורגל. התאקלמתי בגנט ורק לבשל את האוכל שלי מהווה אתגר. אני מדבר עם אמא שלי ב'סקייפ' והיא מסבירה לי איך להכין מנה. אם החיבור מתנתק, אני אבוד".

לעמוד השגרירים בוואלה ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully