וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רימוני עשן הושלכו באימון

אוהדים שהגיעו לאימון לקראת בית"ר ירושלים בשני ניסו להטריף את השחקנים. ראיוס ואבוחצירא נטשו את האימון, אך יהיו כשירים. וגם: אצטדיון "סמי עופר" מזווית אחרת

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מדרבנים את השחקנים. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

האווירה לקראת המשחק המרכזי בליגת העל ביום שני מתחממת כאשר מכבי חיפה תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים: עשרות אוהדים של חיפה הגיעו הבוקר (שבת) לאימון הקבוצה והשליכו רימוני עשן כדי לנסות ולדרבן את השחקנים לקראת המשחק החשוב. כזכור, בכוונת הקהל להחרים את המשחק בגלל מחלוקות לגבי מחירי הכרטיסים.

מי שנטשו את אימון הבוקר הם שמעון אבוחצירא ורובן ראיוס, אך השניים צפויים להיות כשירים. מוחמד כליבאת לא ייכלל בסגל בגלל פציעה. המתח בחדר ההלבשה של הירוקים לקראת פרסום הסגל עדיין קיים, כששלושה שחקנים בכירים שוב יעשו את דרכם ליציע. אוראל דגני, קובי מויאל ו-ויאם עמאשה מועמדים לחזור לסגל ובמקרה כזה ייתכן ששחקנים כמו מתן אוחיון וגוסטבו בוקולי ימצאו את עצמם בחוץ. ההרכב של סטנוייביץ' לא צפוי להשתנות, וזה אומר שדקל קינן ואדין צוצאליץ' ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה, מיצ'ל ועטאא ג'אבר במרכז הקישור ואבוחצירא ומוחמדו אידריסו בהתקפה.

אוהדי חיפה שיגיעו למשחק יישבו ביציע הדרומי כאשר כ-3,000 כרטיסים הוצאו למכירה עבור הירוקים. לאוהדים שירכשו כרטיס ביום המשחק המחירים הינם 45 שקלים לנוער, חייל ונשים ו-90 שקל למבוגר. ברכישה מוקדמת העלות היא 50 שקל לנוער, חייל ונשים ו-100 למבוגרים.

צפו ב"סמי עופר" מתמלא ומתרוקן תוך 60 שניות (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully