וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החובות של ריאל מדריד: 602 מיליון יורו

למרות הזכייה באלופות, החובות של הבלאנקוס גדלו ב-11.3 אחוז. ”פליי אמירייטס” צפויה להצטרף בקרוב לשם האצטדיון

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מכירה מחויבת המציאות. די מריה/רויטרס

ריאל מדריד אמנם נחשבת למועדון הכי עשיר בעולם, אבל היום (שבת) מפרסם "אס" כי למועדון יש חובות בגובה 602 מיליון יורו לאחר העונה החולפת. מדובר בעלייה של 11.3 אחוז לעומת שנה קודם לכן אז החובות עמדו על 541 מיליון.

בספרד טוענים כי הנתונים הכספיים הקשים הללו מסבירים מהלכים שבוצעו במהלך השנים האחרונות כמו מכירתם של גונסאלו היגואין תמורת 37 מיליון יורו, מסוט אוזיל תמורת 45 מיליון והקיץ עם העברתו של אנחל די מריה למנצ'סטר יונייטד תמורת 75 מיליון. מהסכום של 602 מיליון היורו, 361 מבין 602 מיליון, 361 מהם הם לטווח קצר ו-241 הם לטווח ארוך.

אוהדי ריאל מדריד מחוץ לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו. Denis Doyle, GettyImages
רגע של היסטוריה בדרך. הברנבאו/GettyImages, Denis Doyle

למרות הנתונים העגומים, ריאל מדריד נהנית מהכנסות רבות כאשר 550 מיליון ליש"ט מהם נכנסו בעונה החולפת כאשר רק מהזכייה בליגת האלופות הבלאנקוס קיבלו 60 מיליון. בכל מקרה, מדובר בעלייה באחוז אחד בלבד בהכנסות לעומת העונה החולפת.

ובנתיים נראה כי המגעים לסגירת עסקה לשינוי שמו של אצטדיון הברנבאו מתקרבים לכדי סיום כאשר הספונסר העיקרי של ריאל מדריד, "פליי אמירייטס" שמופיע על החולצה, אמור לזכות בכבוד הגדול. בכל מקרה, עדיין לא סוכם לכמה שנים יתקיים ההסכם ומה עלותו. בתקופה האחרונה בריאל היו קשובים להצעות לגבי עבודות שיפוץ האצטדיון שאמורות להגיע ל-400-500 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully